Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki joilla on KISSOJA!!! Mulla on kertoa teille PARAS KISSANLELU IKINÄ (kodista saa)!

Vierailija
23.12.2011 |

Elikkäs rutistatte leivinpaperista noin golf pallon kokoisen pallon.

Siitä on iloa pitkään! Tuosta leivinpaperista tehty pallo täyttää kaikki kriteerit, se ensinnäkin on kevyt, sitä kissa voi käpälällään heitellä ilmaan ja napata, kun kissa näpäyttää vauhtia, se liukuu parketilla hurjaa vauhtia. Se rapisee. Sitä on helppo kantaa suussa.

Kokeilkaa ja tulkaa kertomaan!

Teidän kissat taatusti rakastaa sitä!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaivataan lisää vinkkejä kissan leikkeihin, leluja ym.

Pelkään että meidän kissa turhautuu.

Kiitos.

Vierailija
2/45 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli kokeilla tota leivinpaperia ja toimii! :D kissa juoksee hulluna ympäri kämppää ja heittelee sitä paperipalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa ei välitä palloista. Se vaan painii meidän koiran kanssa, ja koira on muuten iso. :D

Vierailija
4/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2013 klo 19:14"]

[/quote]Mulla ei oo enää kissaa, mut silloin kun oli, niin pussinsulkija oli ihan parasta.

Vierailija
5/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toimi. Kissa pitää kynistä

Vierailija
6/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa ei ole koskaan innostunut paperipalloista. Sen sijaan kaikki pienet muoviesineet on in. Berocca-purkin rengas on ihan paras. Pussisulkijat miellyttävät myös mutta vain kausittain. Kaikki oudot muoviset ja kumiset palaset, jotka ovat selvästi irronneet jostain laitteesta mutta joista kukaan ei tiedä, mitä ne ovat, päätyvät kissan senhetkisiksi lempileluiksi. Se ne varmaan käy irrottamassakin.

Vierailija
7/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehupilli, sellainen tavallinen taitettava, on meillä kissan mieleen. Sillä saa hyvän painin aikaiseksi.

Vierailija
8/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pitää päästä ulos treenaamaan syksyn lehdillä

Vierailija
10/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslenkit ja kääreelliset karamellit. Ne haetaan pöydältä ja nakataan lattialle ihan itse, ei tartte auttaa.

Vierailija
11/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla on kaksi isoa pehmolelua, joita se yrittää säännöllisesti "tappaa": Yleensä aloitan leikin vaanimalla ja härnäämällä kattia sillä lelulla. Sitten kun se on muutaman kerran hyökännyt lelun kimppuun, heitän sen lattialle - tämän jälkeen katti leikkii sen lelun kanssa yksinäänkin.

Tyttären käsin tekemä kaulahuivi. Kissa pitää siitä niin kovasti kiinni, että voin nostaa sen ilmaan huivin mukana, se menee selälleen ja potkii huivia takajaloillaan ja puree samalla. Voin tehdä  huivista myös pallon.

Raaka spagetti, pienehköt pahvilaatikot, joihin se voi yrittää mennä, Ikean muovikassi (kissa menee sinne itse ja sitten vaan annetaan kassille ja katille kyytiä).

Mun kissalle kelpaa leikkikaluksi ihan mikä vaan.

Vierailija
12/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nippusiteet on meillä kuuminta hottia.

Vierailija
13/45 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tein pallon leivinpaperista ja heitin kissalle: meni yhden kerran perään, kokeili tassulla ja jätti sen eteiseen. Ei ainakaan nyt heti toiminut meidän kissalla.

Vierailija
14/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosen rinkulan ja kisu tykkää. Meidän kissa siis nouti noita, kun koira:)

Vierailija
15/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyhjensin eilen lompakosta kuitteja ja rutistin niistä yhden kissalle leluksi. Katti meni ihan sekaisin lelustaan :D

Vierailija
16/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyhjensin eilen lompakosta kuitteja ja rutistin niistä yhden kissalle leluksi. Katti meni ihan sekaisin lelustaan :D

Vierailija
17/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä useimmissa on pintakäsittelyaineita = myrkkyä.

Vierailija
18/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä useimmissa on pintakäsittelyaineita = myrkkyä.

Otin sen kuittipallon kuitenkin pois sitten kun suurin innostus lopahti eli ei kissa kovin pitkään sillä leikkinyt.. Täytyy kokeilla tuota leivinpaperia tänään :)

Vierailija
19/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii foliopaperipallo, piippurassit, ja viime yönä tuo oli kaivellut paperiroskiksesta rutatun mainospaperinkin;)

Vierailija
20/45 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pingispallo ja ne renkulat, jotka irtoavat lääke tms. purkeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä