Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turvakotiin mennään, VAIN jos perheessä on ruumiillista ja/ tai henkistä väkivaltaa

Vierailija
23.12.2011 |

- viittaan hakunila caseen

- kyseisen perheen tilannetta oli vähätelty lehdistössä (21.-22.12.11- iltalehti, iltasanomat ja hesari)

- jos äiti ja lapset ovat paenneet syksyllä 2011 turvakotiin, on siihen JOKU syy- ei tasapainoista miestä paeta TURVAKOTIIN. haloo...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat olleet sossujen valvonnan alla, nämä ovat voineet pakottaa, syynä isän "omituisuus" heidän mielestään.

Sitä paitsi poliisi sanoo että perheeseen ei ole koskaan kohdistunut väkivaltaa isän taholta.

Vierailija
2/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään kukaan koskaan palaa tasapainottoman miehen luokse...

Turvakotiin menee kyllä valitettavasti näitä mieheni on muka väkivaltainen, että on sitten näyttöä erossa omia lapset automaattisesti itselleen, en viittaan hakunila caceen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ilman syytä turvakotiin.. Eiköhän tässä maassa ole kädet täynnä ihan oikeitakin väkivaltaperheitä, hyvä jos resurssit riittää niihinkin.

Vierailija
4/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodeissa voidaan myös tukea perheitä vanhemmuudessa ja elämänhallinnassa...

Vierailija
5/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä alkoi paneskella tyttäriä kuten täällä on esitetty.

Oikein teki kun meni, väärin teki kun palasi...

Vierailija
6/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ilman syytä turvakotiin.. Eiköhän tässä maassa ole kädet täynnä ihan oikeitakin väkivaltaperheitä, hyvä jos resurssit riittää niihinkin.

Ja onhan se isä voinut olla vaikka väkivaltainen tai uhkaava niitä sossuja kohtaan, kun tunkevat nokkansa joka asiaan jo holhoavat aikuisia ihmisiä.

En tiedä voisinko mä pidättää väkivaltaisuutta, jos omassa kodissani sellainen jatkuvasti hääris. On kokemusta siitä kun minulla (miehen poissalolon ja tukiverkon puutteen takia) perhetyöntekijä kävi muutamana päivänä kolmannen lapsen synnytyksen jälkeen "auttamassa". Itse tyhmä pyysin kun en tiennyt mitä pyysin. Missään ei auttanu, vaan sen sijaan koko ajan nalkutti tyyliin "astiat pitää heti laittaa tiskikoneeseen", kun jätin käyttämäni lasin tiskipöydälle (joka siis muuten oli tyhjä). Turpiin olis tehnyt mieli vetää. Mä päätän itse koska mä haluan laittaa astiat tiskikoneeseen!

Vierailija
7/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut ovat epäilleet isää lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja antaneet vaihtoehtoiksi joko huostaanoton tai että perhe muuttaa erilleen. Luultavasti sossut ovat myös ehdottavat turvakotia, kun ei ole muuta paikkaa mennä. Huostaanottoon ryhdyttiin, kun äiti palasi lasten isän luo.

Voiko tästä päätellä, että perheessä on ollut väkivaltaa? Ei minusta. Perheessä on saattanut olla hyväksikäyttöä. Voi myös olla pelkkiä vääriä epäilyjä, jotka johtivat (syrjäytyneiden tai heikkojärkisten) vanhempien eristämiseen lapsistaan ja sitä kautta epätoivoiseen tekoon. Meille tuskin koskaan kerrotaan kaikkia yksityiskohtia.

Vierailija
8/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvainen nainen palaa vaikka päideongelmaisen luo- ja useimmilla narsisteillakin on vaimot - moni nainen haluaa "pelastaa miehen"

t. ap

Vierailija
9/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. erotilanteessa ei saata olla asuntoa ja jotkut menevät myös unikouluttamaan vauvaa. Ei kaikki asiakkaat turvakodissa ole paossa väkivaltaa.

Vierailija
10/10 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on henkistä ( ja usein myös) ruumillista väkivaltaa t. ap