Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein äidilleni eilen joulukukan, vieläkin kuistillaan avaamattomana.

Vierailija
22.12.2011 |

Vein eilen äidilleni eilen joulukukan. Hän asuu lähellä ja kävin siellä vielä muuta asiaa toimittamassa äsken. Näkyi kukkapaketti olevan edelleen pakkauksessaan kuistilla.

Tekisi mieli hakea se pois ja viedä se jollekin toiselle :-(. Kyseinen amaryllis maksoi kuitenkin 15 euroa ja siellä se nyt kuivuu hukkaan.

Olemme huonoissa ja etäisissä väleissä äitini kanssa emmekä vietä joulua yhdessä tai muutenkaan ole juuri tekemisissä. (Olen kyllä koko elämäni yrittänyt, mutta se ei ole tuottanut tulosta)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä kukka pois. Tuskin äitisi edes huomaisi kukan katoamista jos ei ole vieläkään vaivautunut kukkaa edes sisälle siirtämään. Ihan tietoista loukkaamista ja pahan mielen tuottamista tuo on.

Miksi kukka muuten edes on kuistilla? Etkö vienyt sitä suoraan sisälle? Mikset? :?

Voihan olla, että äitisi osoittaa nyt mieltään, kun et kerran edes vaivautunut kukkaa sisälle asti henkilökohtaisesti tuomaan ja joulutervehdyksiä lausumaan...

Vierailija
2/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kukka olla unohtunut siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydenpito omalta osaltasi. Mitä sinä turhaan tuollaisessa tilanteessa kärvistelet, aikuinen ihminen. Jatka omaa elämääsi.

Vierailija
4/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaan mahtuu niin monenlaisia ihmisiä, että joistain on ymmärrettävä päästää irti vaikka se pahalta tuntuisikin. Helpottaa omaa oloa ajan kanssa.

Vierailija
5/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysynyt kukasta kuten varmaan kuka tahansa tekisi jos asia vaivaa.

Vierailija
6/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toivottavasti hän on vain matkoilla.

Itse kävisin kyllä soittamassa ovikelloa.

Vierailija
7/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän asuu lähellä ja kävin siellä vielä muuta asiaa toimittamassa äsken. Näkyi kukkapaketti olevan edelleen pakkauksessaan kuistilla"

Vierailija
8/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vein kukan, hän pyysi laskemaan sen kuistille, hänellä oli jotain silloin käsissään. Kukkapaketti on ihan ulko-oven vieressä joten ei oloe unohtunut.

Luulen että hän haluaa osoittaa mieltään. Sen lisäksi hän aikoo viedä kukan jollekin toiselle lahjaksi nyt pyhinä.

Itse valitsin kukan äidille, joten hinta ei tietenkään harmita. Suren vain äitini asennetta.

Ja kyllä, olen suurimmalta osin luopunut äidistä, mutta edes tavanomainen jouluystävällisyys ei hänelle kelpaa - kyllä se sattuu. Koko juttu sattuu.

ap

yksin tänäkin jouluna

Vierailija
9/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat itsellesi hyvän mielen ja jollekin toisellekin. Miksi tuhlaat rakkauttasi sellaiselle jolle se ei kelpaa?

Vierailija
10/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 11, tuohon samaan minäkin olen päätynyt.

Tästä lähtien en vie edes sitä joulukukkaa enkä ole jouluna yhteydessäkään äitiini. Hän sitten varmaan tekee aloitteen jonakin päivänä, jos on tehdäkseen.

ap

Vierailija
11/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kestää kyllä hyvin kastelemattakin.

Vierailija
12/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan, että ne ovat parhaimmillaan aattona eivätkä mitään kukoistuksensa loppuvaiheen kasveja.

Vierailija
13/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin unohtuu tärkeät ja rakkaatkin asiat. Sain ihanan koru njoka kuitenkin unohtui heti ja jäi sille paikalleen ja löysin sen nyt enkä muista milloin sain ja onko varmasti minulle. Mulla on niin laho pää, aivan ihana koru, luulen että se on minulle.

Vierailija
14/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄILYVÄT PAREMMIN PAKKAUKSESSA VIILEÄSSÄ.

Vierailija
15/15 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven pielessä - ajattelin avata ne vasta kohta kun saan siivouksen loppusilauksen tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi