Olipa ex ostanu surkeita lahjoja lapsille, pelkkää paskaa.
Pienempi saa sentään aidon Stigan, mutta isommalle paketoin verkkokaupan 3€:n kertakäyttöhelikopterin.
Ja niitä iänikuisia suklaarasioita, hoh hoijaa.
Miksi ihmeessä ex käy töissä, kun rahat riittää pelkkiin paskalahjoihin.
Toivottavasti ei anna minulle paketointipalkkana suklaarasiaa, en ota vastaan.
Kommentit (15)
lyttyyn. Ja niitä vitun helikoptereita on verkkokaupasta kannettu jo ainakin 100€:llä ja ne kestää korkeintaan viikon, yleensä alle 3 päivää.
varaa ostaa muita kuin paskalahjoja. Työttömälläkin on rahaa parempiin lahjoihin. Onneksi itse olen ostanut velaksi pennuille 200€:llä lahjoja, maksetaan jos jaksetaan.
Pienempi saa sentään aidon Stigan, mutta isommalle paketoin verkkokaupan 3€:n kertakäyttöhelikopterin. Ja niitä iänikuisia suklaarasioita, hoh hoijaa. Miksi ihmeessä ex käy töissä, kun rahat riittää pelkkiin paskalahjoihin. Toivottavasti ei anna minulle paketointipalkkana suklaarasiaa, en ota vastaan.
Hei ole edes onnellinen näistä lahjoista. Ja velkarahalla? ikä on 18?? niinkö... maksetaan jos jaksetaan... ex käytti sentään omia rahojaan jotka on tienannut... sinä velka rahaa jota et edes meinannu maksaa takaisin? eli et pennin hyrrää käyttäny!
Aikuistu
riitä sen kahden työn palkat eikä vanhemmiltaan tulossa oleva perintö.
Ja olis jättäny ostamatta kun pelkkää paskaa osti. Ja kiva että isompaan lapseen laittoin rahaa 3€.
vai esität??
Inhoan sun kaltaisia ihmisiä!
Oikein "hyvää" joulua sinulle.
En anna exän ostamia lahjoja lapsille ollenkaan. Stigan laitan omissa nimissäni kuusen alle.
varaa ostaa muita kuin paskalahjoja. Työttömälläkin on rahaa parempiin lahjoihin. Onneksi itse olen ostanut velaksi pennuille 200€:llä lahjoja, maksetaan jos jaksetaan.
Kyllä kahden lapsen lahjoihin riittää aivan mainiosti jo sata euroa. Mitä järkeä elää yli varojensa?
Pitäisikö kouluihin saada pakollista talouden hallintaa, kun ei näytä nykyihmisillä olevan oikein hanskassa?
ostan mitä haluan ja maksan jos jaksan. Mitäpä tuo kellekään kuuluu, omat luottotietonihan minä hassaan jos haluan.
enkä ole joulua laittanut enkä laita. Ostelin lahjat ihan huvin vuoksi ja jätän ne saunaan odottamaan vaikka ensi vuotta.
ostan mitä haluan ja maksan jos jaksan. Mitäpä tuo kellekään kuuluu, omat luottotietonihan minä hassaan jos haluan.
lapsilla olisi parempi muualla kun sun huostassa...
Tämän on pakko olla provo, muuten en tajua miten aikuisilla ihmisillä on noin vähän joulumieltä ja katkeruutta ja noin vähän kiitollisuutta.
niin sit se on varastettu. Ja meillä on jo yksi stiga,mutta siitä on aina niin saatanallinen tappelu, niin pakko olla kaksi.
Ja saa pennut ainakin 30 pakettia, minulta. on lastentietokonetta, brion rata, kauko-ohjattava lentokone pienelle, muumi-juttuja, zhu zhu pets-taisteluareena, kirjoja ja vaikka mitä, lähti vähän mopo käsistä. No, keväällä maksetaan jos jaksetaan..
anna. Olen sanonut että lahjoja on oottamassa sitä aikaa kun pääsette taas kotiin. Saapa nähdä paljonko niitä tässä vuosien aikana tuonne saunaan kertyy kakaroita oottamaan...
Yhtään lahjaa en sijaiskotiin pennuille anna.
Helikopteria pitää käsitellä varoen, muuten se toimii ja iloa irtoaa. Stigaa parempaa joululahjaa ei taida ollakaan.
Mikä vikana?