Aina hankalaa :-)
Vaimoni sai ensimmäistä kertaa elämässään orgasmin ilman klitoriskiihoitusta kun leikimme pitkästä aikaa sauvalla. Nyt hän on selvästi asiasta hämillään ja sauva on jäänyt laatikkoon. Hän kertoo että pelkää että minä tunnen oloni jotenkin huonommaksi kun normaaliyhdynnässä ei onnistu. Muutenkin kolmen lapsen synnytyksen jälkeen näyttää siltä että vaimo nauttii selvästi enemmän yhdynnästä kuin aiemmin, enemmän kuin suuseksistä ja käsin klitoriksen kiihottamisesta. Käsin ja suulla olen aina saanut vaimoni laukeamaan ja näin olen myös tehnyt.
Itse en tästä ota nokkiini, koska olen ns. kaikkeni yrittänyt ja yritän vakuutella että jos sauvalla onnistuu, niin ehkä sitten jonain päivänä yhdynnässäkin. Tärkeintä minulle on nähdä kun hän kiemurtelee nautinnosta, ei oman miehuuteni todisteleminen. Eli lisää vaan yhteisiä harjoituksia. Sauva oli samaa kokoluokkaa kuin tuo aitokin, eli perus 15/4 kaliberia.
Miksi tän aina pitää olla niin hankalaa? :)
naisten estoisuudesta ja tietämättömyydestä.
eihän suurin osa naisista ole ikinä saanut eikä saa ikinä. pillukin on ihan hirveän näköinen monen naisen mielestä - ja tottahan sekin on.
mieti jos sul olis jalkojen välissä monta onkaloa joista kaikista tulee eritteitä ja hajua. hyio helvetti.
Joten teeppä miehen teko ja ryhdy perussuomalaiseksi homppeliksi.