Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon, että mieheni olisi "salatun rakkauden Mikko"

Vierailija
22.12.2011 |

Olen täällä usein valitellut laiskahkosta puolisostani ja nyt todellakin toivon, että mieheni olisi tuo "Mikko". Vaikka komea hän ei kyllä ole...

Toivon, että mieheni ilmoittaisi PIAN minulle, että haluaa eron tämän uuden rakkuden takia. Ihan kädestä pitäen onnittelisin nuorikkoa ja toivoisin vielä hänen jaksavan katsoa mukuloidemme perään joka toinen viikonloppu.

Mutta siinä "Candy" on väärässä, ettei seksiä meillä ole. Oli viime viikollakin, mutta sitäkään en jää kaipaamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja meillä ei oo ollu seksiäkään 6 kk:een, joten tod.näk. on suurempi.

Vierailija
2/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin noin, kun olin kuukausia kaivannut kipeästi eroa, mutta rohkeus päätökseen ei riittänyt. Toivoin, että mies lipäisi ja antaisi jonkin "oikeutuksen" minulle eroon.

Jos todella toivot suhteenne päättyävän, taitaa olla parasta ja vain rohjistua olemaan jättäjänä. Minä kasasin rohkeuteni puolitoista vuotta sitten ja nyt olen itsevarmempi ja osaan nauttia ajasta lasten kanssa, itsemääräämisoikeudestani ja jopa uudesta parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus "Tuttu ajatus"

. Minä kasasin rohkeuteni puolitoista vuotta sitten ja nyt olen itsevarmempi ja osaan nauttia ajasta lasten kanssa, itsemääräämisoikeudestani ja jopa uudesta parisuhteesta.

[/quote]

Olne nyt 14 v parisuhteen jälkeen siinä pisteessä, että en edes halua ajtelal uutta miestä ( sen verran uuvuttava on nykyinen). Mutta miten uusi parisuhde on mahdollinen? Minä en haluaisi tuoda ketään "väliaikaista" lasteni elämään ja vasta arjessahan sen parisuhteen todellisen laadun näkee. Solutions?

terv.ap

Vierailija
4/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka toinen viikonloppu. Onhan se rasite suhteelle ja tarkoittaa iltoja piuhojen päässä, mutta ei olla enää kielikorvasssa-teinejäkään. Ja etäsuhteena ei tavattaisi arkisin vaikkei lapset vaikuttaisikaan. Ollaan miehen kanssa samaa mieltä siitä, ettei lapsia tavata parin kuukauden seurustelulla, vaan ehkä sellainen puoli vuotta saa mennä näin.

Meillä esittelyn aika alkaisi ehkä olla jo alkuvuodesta ja sitten voidaan tavata myös minun lähiviikonloppuinakin. En usko että se kaataa lasten maailmaa vaikken miehen kanssa ole arkea kokeillutkaan, eihän mies heti tulisi lastenkaan arkeen, vaan joskus vietettäisiin viikonloppuja yhdessä, eli kaikki saavat tutustua suhteellisen rauhassa.

Vierailija
5/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkos pitänyt yhteyttä siihen yh-isään?

Vierailija
6/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla,että sekoitan yhteen toiseen joka manas useammassa ketjussa miestään..

Vierailija
8/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallat, kysäisepä mieheltä mitä hän ajattelisi tilapäisestä erosta. Mahiksena on että hän on ihan yhtä väsynyt sinuun, ei pahalla. Hän voisi jopa olla huojentunut, ja tauon tarpeessa, kuten ehkä sinäkin. Ja hitot muksuista, kyllä he tajuavat kun vanhempien suhde on asiallinen. Lapsi kestää vanhempien eron jos se tehdään asiallisesti ja kunhan molemmat vanhemmat esittävät asian heille suurinpiirtein samalla tavalla. Käsikirjoitusta puheesta lapsille ei saa laatia.

Toisaalta kysyt "miten uusi parisuhde on mahdollinen", toisaalta ilmaiset että et haluaisi väliaikaista miestä. Joka ainoa suhde alkaa väliaikaisella suhteella, sen faktan ympäri ei pääse. Mahdollisen uuden miehen suhteen sinun on vain luotettava vastoihisi ja ihmistuntemukseesi, eli kykyysi arvioida ihmisiä yleisesti ja kykyä ennustaa tämän käyttäytymistä.

Kenenkään kanssa ei tarvitse liittoutua loppuelämäkseen, vaikka avioliiton yleiset ehdot näin vaativat. Eikä kenenkään kanssa tarvitse erota lopullisesti. Erotkaa vuodeksi. Puoleksi vuodeksi. Viikoksi. Mikä ikinä vain tuntuu sopivalta ajalta.

Oletteko molemmat työllistyneitä?

Vierailija
9/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ylityöllistyneitä. Muuta ei mieheni teekään kuin töitä ja minä oon myös vaativassa työssä.

Pikkaisen on vaikeutta luottaa omiin ihmissuhde- tuntemuksiinsa, kun tämä tärkein suhde nyt aivan pieleen mennyt.

Vierailija
10/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hehkuuttaa että olivat Red Hot Chili Pepperssin keikalla ja puhuu "terdestä" vähän kun googlaaa niin saa tietoonsa että kyseinen yhtye esiintyi 1.8 tampereella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi