Lue keskustelun säännöt.
Minulla olisi joitakin ylimääräisiä elintarvikkeita.. Kuka tarvitsee?
21.12.2011 |
Puuroriisiä 2kg
Neljänviljan hiutaleita paketti
Vehnäjauhoja
sämpyläjauhoja
hapankorppuja
maitojauhetta
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla