No mammat. millaisia todistuksia tuli lapsosillenne. Pino pystyyn.
Kommentit (23)
3 erittäin hyvää, loput hyviä. Varsinaisista kouluaineista arvioitiin vain matikka ja äikkä
Keväällä keskiarvot 8.7-8.9 välillä. Epäilen että nyt himppasen laskee.
8. luokkalaisella pojalla ka 9,2
5. luokkalaisella pojalla ka 8,7
3. luokkalaisella tytöllä sanallinen arviointi, jossa kaikki rastit erinomaisessa.
Tosi tyytyväinen olen lasten kouumenestykseen.
Ihan pepusta ettei nyt jouluna saa todistusta.
Olisi kiva tietää missä pitää kevään aikana tsempata ja muutenkin.
Hki:ssä tämä koulu.
9,5
kuutosluokka. Hienoinen pettymys.
kirjoitti lisäksi todistuksen ja sanoi että ovat tosi viisaita ja mukavia koulussa, niin on kotonakin ja hyvin näppäriä ovat touhuilemaan. *Lapset siis 3lk. 5lk. ja 9lk.
9,5 kuutosluokka. Hienoinen pettymys.
Oletko kiinalainen?
tuossa on vielä paljon varaa parantaa.
7 luokkalaisella numerot 5-9 välillä (ja se ysi oli taitoaine) ja lukiolaisella 7 pintaan (ruotsi 4)...Lukiolaiselle en voi mitään, pitää itse tehdä mitä tekee, mutta pienempää koitan auttaa paljon ja hänellä on oppimisvaikeuksia. Muuten hurmaava nuori mies... ja tyttöjen suosiossa (ja paljon kavereita muutenkin).
Eikä taida tulla vielä numeroarvostelua, 3. lk.
just ennen OVOP-keskusteluja. 2-luokkalaisella oli kaikki erinomaista.
joille mikään ei riittänyt. Ikinä ei kiitosta tai kehua tullut, vaikka hemmetti soikoon, duunasin itselleni stipendejä ja 9,7 ka:n. Oishan siitäkin vielä voinut parantaa täydellisyyteen. (Itse olivat ihan kansakoulupohjalla.) Sori, tää oli ihan ohi kysymyksen.
nyt vain itsearvioinnit (6.luokkalainen).
Typerä systeemi mielestäni.
Mutta keskiarvo olisi seiskan pintaan.
Ruksit erinomaisessa tai siinä toiseksi parhaassa.
En sanonut mitään, vaikka parantamisen varaa olisi monessa jutussa. Esim. kirjojen lukeminen oli toiseksi parhaassa, vaikka lapsi on tosi nopea ja hyvä lukemaan. Mutta tykkäisi lukea vain Aku Ankkoja...
Eikö muiden lapset saanut huonoja todistuksia? Kaikilla huitelee ka kympin paikkeilla, vai onko tämä samanlainen kuin palkkapino...?
Kuudesluokkalaisen ka oli 6,7. Seitsemän eri aineen numerot olivat keväästä laskeneet yhden pykälän.
ja osalla kurssiarviointi.