Mulla hajoaa nyt JUST nuppi tähän, voisko joku kertoa MIKÄ HELVETTI tässä mättää?????
Eilen aamuna klo09.30 soitin terv.keskukseen ja virkailija vei minua ma hoitaneelle lääkärille viestin että en voi saamaani antibioottikuuria jatkaa alkua pidemmälle koska oksennan rajusti heti sen otettuani. No, virkalija totesi että uusi lääkersepti sitten iltapäivään mennessä apteekissa.
No, soitin apteekkiin (ja odotin lääkärin puhlua koska oli saanut puh.soittoajan klo14-15 välille) puoliltapäivin, ei ollut vielä siellä.
Soitin klo15 ja ei ollut edelleenkään eikä lääkärikään ollut soittanut minulle://
Soitin terv.keskukseen 15.40 (menee kiinni 16) että missä rsepti, lääkekuuri olisi saatava nyt alkuun koska keuhkokuume jne.
Sanoivat että olisi apteekissa, MUTTA ei ollut.
Soitin taas tervariin ja sitten sanoivat että menee huomiseen iltapäivään kun apteekin väki hakee reseptit ke-aamuna.
No, juttelin äsken lekurin kanssa kun nyt sitten soitti ja sanoi hieman ihmetellen että kyllä se nyt siellä on.
No, soitin apteekkiin äsken ja eipä ollut!!!!!
Nyt minä en jaksa enää tätä asiaa hoitaa, olkoon keuhkokuume, kuppa tai mikä tahansa, puhelimessa roikuin eilenkinkin ainakin 2-3h näitä setvimässä.
Paskaa!!
Kommentit (9)
Ja kyllä tää on sellanen show ollut että en usko tällaista "nykyisin aina olevan".
Kylläpä muuten vituttaa alottaa antibioottikuuri ja vielä näin joulun alla, pelko sivuoireista, hiivasta jne vie kyllä mielen nyt aika miinukselle sekin:´´(
Se eilisaamuinen reaktio siihen ekaan antibioottiin oli niin hirveä, mahakipua kesti parisen tuntia, vatsa velloi kuin siellä olisi ollut rykemntti jotain ja oksennus lensi.
Ja nyt sitten netin mukaan tämä uusikin lääke, vaikkakin eripohjainen, sanoo yleisiksi sivuoireiksi vatsakivut, huonovointisuuden jne:(((
ei kannata kauheasti lukea, saa vaan turhaa stressiä. Itselläni on perussairauden vuoksi useita lääkkeitä joissa aika korkealla sivuoireissa on mm. äkkikuolema.
Tosin ilman lääkkeitä se äkkikuolema voisi tulla n. viikossa-parissa.
apteekkiin. Soita lähialueen muihin apteekkeihin ja kysy niistä.
Mahtavia juttuja täällä tänään!:D
"Kylläpä muuten vituttaa alottaa antibioottikuuri ja vielä näin joulun alla, pelko sivuoireista, hiivasta jne vie kyllä mielen nyt aika miinukselle sekin:´´("
Että kun on kamalaa! Oikein antibioottikuurin joudut syömään! Ja ihan joulun alla! Kyllä on elämäsi kurjaa ja vielä HIIVAKIN uhkaa tulla! HAHAHAHAHAHAHA! :D
siinä vaiheessa kun on keuhkokuume päällä, ei siinä mitään oksentamista kaipaa enää päivärutiiniksi.
ole siinä kunnossa, että voisi täällä mammapalstalla tilittää paskaa elämäänsä.
Ilmeisesti kyse on ihan keuhkoputkentulehduksesta? Se ei ole mitään sinne päinkään, mitä oikeasti vaarallinen keuhkokuume.
T: Hoitaja
Ihan se oli lääkäri joka minulle puhelimessa tuon keuhkokuumediagnoosin keuhkortg-kuvien ym oireiden pohjalta diagnisoi, pahoittelut sinulle siitä.
Ei ollut väärässä apteekissa, olivat vaan sössineet useammassa paikassa asian suhteen mutta nyt apteekin farmaseutti soitti itse lääkärille ettei minun tarvinnut enää kasvattaa puh.laskua ja nyt on rsepti apteekissa saatavilla.
ap
PS, "hoitaja", keuhkokuumettakin on eriasteista-ja tasoista ja kuumetontakin*vinkvink*.
Jos sinulle on raskasta istahtaa välillä toetokoneen äärelle sieltä sohvan pohjalta tai siellä sohvan pohjalla naputella välillä palstalle niin se on sinun ongelmasi, älä siis yleistä!
Keukokuume, jos se siis on ylipäätään potilaalle diagnoosiksi annettu, on aina vaarallinen.
Enemmän tai vähemmän vaarallinen, mutta koskaan sitä ei pidä eikä saa aliarvioida tai vähätellä!
Menepäs takaisin sinne sh-kouluun vai oletko perushoitaja joka työssään keskittyy siihen perushoitoon ja pyllyn pesuun ammattikuntaasi yhtään väheksymättä!?
-Oikeastikin sh, ja vieläpä erikois-sellainen-:D