Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! ;o

Vierailija
21.12.2011 |

Olen 17-vuotias tyttö ja odotan lasta. Poikaystäväni on mukana ja meillä on heidän vanhempiensa tuki asiassa, sekä hyvä ystäväverkko johon kuuluu paljon nuoria äitejä. MEillä on mahdollisuudet pärjätä lapsen kanssa, poikaystäväni on töissä ja yhteinen kämppä on haussa jo. Ongelmaksi on muodostunut minun vanhempani, jotka antavat minulle lähtöpassit jos pidän lapsen. Äiti hoitaa abortti-asiaa eteenpäin, ja itse en edes halua aborttia! Miten meidän kannattaisi toimia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se vastaus oli.

Ei muuta kun kämppää hankkimaan poikaystävän kanssa.

Vierailija
2/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äitisi heittä pihalle.

Siellä neuvovat eteenpäin.

Tsemppiä. Paras ystäväni sai lapsen 17-vuotiaana, on nyt yli kolmekymppinen, vakityöpaikassa oleva kolmen lapsen äiti ja asuvat miehensä kanssa pari vuotta sitten ostetussa talossa. Elämä siis voi järjestyä hyvinkin, vaikka nuorena lapsen saisi. Onnea jatkoonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äitisi heittä pihalle.

Siellä neuvovat eteenpäin.

Tsemppiä. Paras ystäväni sai lapsen 17-vuotiaana, on nyt yli kolmekymppinen, vakityöpaikassa oleva kolmen lapsen äiti ja asuvat miehensä kanssa pari vuotta sitten ostetussa talossa. Elämä siis voi järjestyä hyvinkin, vaikka nuorena lapsen saisi. Onnea jatkoonne.

Sitä paitsi, käytännössä äitisi ei voi heittää sinua pihalle ilman seuraamuksia, koska olet vielä alaikäinen.

Vierailija
4/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla töykeät vanhemmat. Onneksi poikaystävä ja hänen vanhempansa ovat kuitenkin tukenasi. Äitisi ei voi pakottaa sinua aborttiin missään tilanteessa, joten sen suhteen ei ole huolta. Voisitko muuttaa vaikka poikaystäväsi luokse asumaan? Tai sitten juurikin tuonne ensi- ja turvakotiin?

Vierailija
5/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Äitisi on harhamielinen, tai no, todennäköisesti vain tilapäisesti sekaisin uutisesta. Häneltä menee tovi hyväksyä asioiden todellinen laita, joka siis on se että sinulla on enemmän kontrollia kuin hänellä. Laillisin keinoin hän ei voi sinua estää synnyttämästä ja pitämästä lasta, vaikka lakimies en olekaan. Asiasi ovat kirjoittamasi perusteella kohdallaan, ellei paremmin. Kysypä vielä äitimuorilta mitä hän tarkalleen ottaen pelkää. Itselläni on useita arvauksia (ei missään erityisessä järjestyksessä):

1) Hän pelkää että suhteenne poikaystävän kanssa ei ole kestävää laatua

2) Hän pelkää että rahanne eivät riitä

3) Hän ei pidä poikaystävästäsi, ja ei luota hänen kykyyn toimia isänä seuraavat 20 vuotta

4) Hän ei luota sinun kykyyn toimia äitinä seuraavat 20 vuotta

Oli miten oli, tsemppiä. Jos suhde toimii, tehkää niin monta lasta kuin ehditte. Suomi tarvitsee lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi