Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetehdyt kortit ovat 99-prosenttisesti rumia

Vierailija
21.12.2011 |

Sorry.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.

Minusta aina itsetehty kortti on kuin lahja. Jokaisen sellaisen kortin laitan säilöön ja katselen sitten kun kaipaan muutakin kuin lukemista.

Arvostan sitä vaivaa mitä sen eteen on nähty.

Vierailija
2/17 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta idea on siinä, että joku on ajatellut sinua lahjaa tehdessään. Valmistanut jotain uniikkia, mitä turkispuuhkamummo ei Stockalta voi löytää. Tutkinut sisägalaksejaan ja ilmaissut itseään taiteellis-käsityöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt eskari-ikäinen tyttö jolla on suuret luulot itsestään ja osaamisestaan.Monet kerrat pitää mennä saunan puolelle nauramaan kun tyttö tuo jotain noloa tekelettä näytille ja pakkohan sitä on kehua.

Vierailija
4/17 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytelet mielipidettäsi anteeksi?

Oletko pahoillasi, jos saat mielestäsi ruman kortin?

kyselee utelias

Vierailija
5/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen tartte niin esteettinen olla, ajatus on tärkein, siihen on nähty vähän vaivaa. Ne Tiimarin kortit mä nakkaan jonnekin lehtilaatikkoon....

Vierailija
6/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se pointti niissä olekaan:)

Vierailija
7/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nähnyt kaikkia itsetehtyjä.

Vierailija
8/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on kaikkein kivoimpia.

Vierailija
9/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valmiskortinkin kanssa voi mennä metsään. Mä arvostan itse tehtyjä kortteja, vaikkei ne aina olisikaan kauneimpia mahdollisia.

Vierailija
10/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joihin on Tiimarin valmistarroja lätkitty sinne tänne tummanruskealle pahvipohjalle ja sitten ollaan niin aistikkaita jotta.

Vierailija
11/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä yhdestä prosentistakin JOKU on aina sitä mieltä, että onpa typerä kortti.

Eli koskaan ei voi kaikkia miellyttää.

Miksi edes pitäisi? Kysehän on tervehdyksestä ja muistamisesta. Ei kukaan nyt muutenkaan niitä kortteja seinälleen KEHYSTÄ, joten helvatan samantekevää, onko kortti hurja esteettinen elämys (hehe) vai ei...

Vierailija
12/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että lähettäjä on nähnyt vaivaa

Vierailija
13/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kaikki mitä mä olen saanut tahi tehnyt on ollu 100% kauniita.

Vierailija
14/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin mauttomia, kalseita normikortteja saa vain kaupoista. Mä laitan aina esille juuri ne itsetehdyt kortit, onneksi monet ystävät näkevät sen vaivan, että duunaavat korttinsa itse. Ja ihania kortteja ovatkin!

Vierailija
15/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ainakin lähti sellaisia hirvityksiä, että hihitytti niitä laitellessa. Pojilla 4 ja 7 v ei ole aina ihan perinteinen kuva siitä, mitä joulukorttiin on aistikasta laittaa ja mitä ei.

Pahimmat pyssyt sain sensuroitua, mutta muutama mielipuolisen näköinen lumiukko ja rampa poro kuoreen sujanti :D

Vierailija
16/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Ei se kortin ulkonäkö meinaa mitään koska tietää että antaja on ajatellut ja nähnyt vaivaa kortia tehdessä. Samoin myös itsetehdyt lahjat ovat parhaita.

Vierailija
17/17 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Ei se kortin ulkonäkö meinaa mitään koska tietää että antaja on ajatellut ja nähnyt vaivaa kortia tehdessä. Samoin myös itsetehdyt lahjat ovat parhaita.

Lisäksi lasten tekemät kortit on söpöjä, vaikkeivat niin esteettisesti täydellisiä olisikaan.