Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeaako kaveruus siihen, kun toinen saa keskenmenon

Vierailija
21.12.2011 |

ja toisen raskaus etenee suotuisasti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ensin raskaana ja kun soitin kaverilleni keskenmenosta, hän ilmoitti olevansa raskaana. Kyllähän se hieman kirpaisi.. Toisen keskenmenon sain viikkoa ennen tämän lapsen ristiäisiä ja olen lapselle kummina. Meillä siis ollut vuosi yritystä kahdella keskenmenolla, kun kaveri sai siinä ajassa terveen pojan. Ihana kummilapsi! :) Ei ole katkeruudelle tilaa. Toisinaan saatan kyllä pahoittaa mieleni puheluissa, missä kaveri kertoo vauva-arjesta negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
2/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ystävän kanssa yhtä aikaa raskaana. Sain keskenmenon, ystävä tyttären. Tämä vuonna 2000.

Nyt on ystävällä se 11-vuotiaansa ja minulla 9- ja 7-vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja kaverillani oli lasketuissa ajoissa viikko väliä ja mun raskaus oli saatu aikaan kahden vuoden hoitojen jälkeen. Mulla meni kesken, kaveri sai terveen pojan. Lapsettomuus oli minulle niin vaikea paikka, että välttelin kyllä kaverin näkemistä. Pari kertaa näimme, mutta en pystynyt muuta kuin katselemaan lasta ja ajattelemaan, minkä näköinen omani olisi ollut. Kotimatkan autossa itkin. Onneksi pari vuotta myöhemmin tulin uudelleen hoidoilla raskaaksi ja sillä kertaa sain elävän lapsen. Muuten minusta olisi varmaan tullut katkeroitunut, lapsiperheitä välttelevä ihminen. Nyt on taas hyvät välit kaveriin ja hän onneksi ymmärsi minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme