Miten päästä poikavauvan kaipuusta yli?
Olen perusonnellinen kolmen ihanaakin ihanamman tyttären äiti, mutta takaraivossani jyskyttää koko ajan että olisi vielä ihanempaa jos saisin vielä pojanKIN. Mies ei kuitenkaan näytä vihreää valoa neljännelle lapselle ja itsekään en usko että kolmen tytön jälkeen poika voitaisiin edes saada, tyttö se olisi varmaan kuitenkin taas. Mitä voisin tehdä päästäkseni tästä POIKAvauvakuumeesta yli? Minulla on jo kolme kummipoikaa mutta heidän hemmottelu ei auta yhtään.
Kommentit (44)
Neljä koeputkilasta ympärillä: kolme tyttöä, yksi poika =D
En tietenkään koskaan puhu tyttärilleni siitä että haluaisin vielä heidän lisäkseen pojankin.
He kylläkin itse puhuvat koko ajan siitä kuinka paljon toivovat pikkuveljeä...
Mika paha siina on, etta toivoo lapsensa olevan jompaa kumpaa sukupuolta. Siis TOIVOO, ei edellyta. Ei se sukupuoli ole kuin yksi asia lapsessa ja ei kai kukaan ole pettynyt LAPSEEN, jos joku asia on eri tavalla kuin oli toivottu. Eika kukaan kai ala lapsen tekoon ihan vain siksi, etta JOSPA se olisi poika.
Kylla minakin mielummin ottaisin taman pojan jalkeen tyton, mutta lapsen synnyttya silla ei ole yhtaan mitaan valia. Ja jos toisen pojan syntyma olisi jotenkin epamiellyttava asia, en missaan nimessa yrittaisi saada toista lasta.
Ihan todella ahdistavaa tuollainen ajattelu!
Itselläni kaksi poikaa, ja tottakai olisi ihanaa saada tyttökin, mutta ei sitä kaipuutaan saa noin pitkälle päästää. Ihan oikeasti, sä murrat tyttöjesi omanarvontuntoa, jos olet noin vauhkona poikalapsen perään. Ja mitäs sitten jos tulee se neljäs tyttö? Kyllä mäkin tiedän muutaman perheen, jossa on 3 lasta ensin yhtä sukupuolta ja neljäs toista, mutta onhan niitä perheitä, joissa on esim. 7 tyttöä tai poikaa.