Miten päästä poikavauvan kaipuusta yli?
Olen perusonnellinen kolmen ihanaakin ihanamman tyttären äiti, mutta takaraivossani jyskyttää koko ajan että olisi vielä ihanempaa jos saisin vielä pojanKIN. Mies ei kuitenkaan näytä vihreää valoa neljännelle lapselle ja itsekään en usko että kolmen tytön jälkeen poika voitaisiin edes saada, tyttö se olisi varmaan kuitenkin taas. Mitä voisin tehdä päästäkseni tästä POIKAvauvakuumeesta yli? Minulla on jo kolme kummipoikaa mutta heidän hemmottelu ei auta yhtään.
Kommentit (44)
on kaksi vanhempaa tyttöä ja pieni iltatähti myös tyttö. Nyt oikeesti odotan että hänestä kasvaa TYTTÖ vaikka alkuun odotin poikaa. Isommat tytöt ovat aina olleet poikamaisia, heillä on harrastuksena jalkapallo ja sähly ja koskaan eivät ole pitäneet koruja, hiusjuttuja, ym. tyttöjen hössötyksiä. Haluaisin edes että tästä viimeisestä kasvaisi tyttö...:)
No,en vaihtaisi heitä poikiin ja lapsen teko on loppunut minun kohdalta. Tytöt tuovat poikia näinhän se sananlasku menee.
Isommat tytöt ovat aina olleet poikamaisia, heillä on harrastuksena jalkapallo ja sähly ja koskaan eivät ole pitäneet koruja, hiusjuttuja, ym. tyttöjen hössötyksiä. Haluaisin edes että tästä viimeisestä kasvaisi tyttö...:)
mitenniin nämä vanhemmat ei ole tyttöjä???
kun alettiin neljättä odottaa ja raskaus sitten todettiin kaksosraskaudeksi.Että 50% mahdollisuus saada jo toistakin sukupuolta.
Yhtä rakkaita kaikki, se ja sama.
Miehelläsi ei välttämättä ole riittävästi poikasiittiöitä, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Konsti toiminut mulla joka kerran.
t:kahden pojan ja yhden tytön äiti
miksiköhän esim. inseminaatiossa sitten syntyy yhtä paljon poikia ja tyttöjä?
Oletteko kuulleet olettamuksesta/tutkimuksesta, jossa on todettu seuraavaa:
Mitä enemmän perheeseen syntyy lapsia, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tuleva vauva on samaa sukupuolta kuin esikoinenkin.
Kun odotin esikoistani 10v sitten, tällaisesta puhuttiin paljon. Samoin siitä, että mitä vanhempi mies on, sitä suurempi mahdollisuus on tulla tyttö.
Olenkin tässä 10 vuoden aikana lähipiirin perheiden kasvaessa funtsinut asiaa ja todennut täysin huuhaaksi=)
Neljään perheeseen on syntynyt neljäs lapsi ja jokaisessa tapauksessa se neljäs on eri sukupulta kuin esikoinenkin. Ja kolmessa tapauksessa neljästä se neljäs on poika kolmen tytön jälkeen, meidän perhe mukaan lukien.
Eli olen vakaasti todennut, että neljännellä kerralla se poika tulee=)
Vierailija:
miksiköhän esim. inseminaatiossa sitten syntyy yhtä paljon poikia ja tyttöjä?
ja miksiköhän suurimmassa osassa koeputkilapsista ne on tyttöjä?
Meillä syntyi hoidoilla poika. Kaksi alkiota siirrettiin ja vain toinen kiinnittyi. Mietin joskus, että olikohan se toinen tyttö.
Vierailija:
ja miksiköhän suurimmassa osassa koeputkilapsista ne on tyttöjä?
ja hedelmöityshoidoilla syntyy samanlailla tyttöjä ja poikia kun luomunakin.
toi tyttöjä koeputkella on ihan paskapuhetta..
Mummon perheessä 6tyttöä ja kupus 7. oli poika (kuoli vauvana). Mummoni äiti masentui pahasti kun vihdoin sai kauan odotetun pojan ja pikkuinen kuoli sitten ihan vauvana : (
Ei näitä asioita oiken voi liikaa pohtia ja täytyy vain ja ainoasti tyytyä elämässä siihen mitä saa.
Nyt ihan oikeasti ja tosissani toivon neljännen olevan terve tyttö. Olen täällä pari kertaa tällä viikolla tehnyt aloituksen ja kertonut tästä suunnittelemattomasta tilanteesta. Olen ollut paniikissa ja ajatuksissa on jopa pyörinyt " mitä jos vauva vaikka onkin poika, enhän mä osaa sitä edes hoitaa" . Taidan olla sekoamassa.
insseistä syntyy enemmän poikia. Se johtuu inseminaation ajoittamisesta, joka suosii nopeita, mutta kestämättömiä poikasiittiöitä. Inssi voidaan toki ajoittaa toisinkin, kuten meillä, ja tyttöjä tuli;)
Vierailija:
Oletteko kuulleet olettamuksesta/tutkimuksesta, jossa on todettu seuraavaa:
Mitä enemmän perheeseen syntyy lapsia, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tuleva vauva on samaa sukupuolta kuin esikoinenkin.
Kun odotin esikoistani 10v sitten, tällaisesta puhuttiin paljon. Samoin siitä, että mitä vanhempi mies on, sitä suurempi mahdollisuus on tulla tyttö.
Olenkin tässä 10 vuoden aikana lähipiirin perheiden kasvaessa funtsinut asiaa ja todennut täysin huuhaaksi=)
Neljään perheeseen on syntynyt neljäs lapsi ja jokaisessa tapauksessa se neljäs on eri sukupulta kuin esikoinenkin. Ja kolmessa tapauksessa neljästä se neljäs on poika kolmen tytön jälkeen, meidän perhe mukaan lukien.
Eli olen vakaasti todennut, että neljännellä kerralla se poika tulee=)
Täytyy varmaan saada mies kokeilemaan vielä neljännen kerran :) .
t.ap
Kiitos toivonkipinän antamisesta!
joten ei tuokaan konsti aina toimi. Ja toisaalta eikös sitä sanota että hyvät rakastajat saavat vain tyttöjä?
Luomuinseminaatio, ajoitettu yhdyntä. Oviksen aikaan vikkelät poikasiittiöt liikenteessä. Tytöt tehdään tietty ENNEN.
Jos tehdään ihan inseminaatio, poikia takuulla tulee enemmän, koska muniskin on jo tyrkyllä. Jos nyt ylipäätään mieheltä löytyy molempia enemmän.
Tyttösolut sitkeytensä takia yleensä onnistuu koeputkissa paremmin, joskin lääkäri senkin solun valkkaa.
lääkäri ei siinä valkkaa siittiösoluja, siittiöt pistetään vaan samaan maljaan munasolun kanssa.
icsi-hoidossa pistetään vaan yksi siittiö munasoluun, mutta siittiön valinta ei ole kiinni sukupuolesta, vaan siittiön kunnosta.
suomessa on myös tehty tutkimuksia hedelmöityshoidoista.
tutkimuksissa on todettu mm, että
-tyttöjä syntyy samassa suhteessa poikiin kun luomusti
-ivf-lapset syntyvät keskimäärin useammin ennen laskettua aikaa
Vierailija:
lääkäri ei siinä valkkaa siittiösoluja, siittiöt pistetään vaan samaan maljaan munasolun kanssa.
icsi-hoidossa pistetään vaan yksi siittiö munasoluun, mutta siittiön valinta ei ole kiinni sukupuolesta, vaan siittiön kunnosta.suomessa on myös tehty tutkimuksia hedelmöityshoidoista.
tutkimuksissa on todettu mm, että
-tyttöjä syntyy samassa suhteessa poikiin kun luomusti
-ivf-lapset syntyvät keskimäärin useammin ennen laskettua aikaa
Juurihan joku kertoi jenkkitutkimuksesta, joka kertoi toista. Varsinkin kun hedelmöityshoito on laaja käsite, käsittäen inseminaation. Puhuin pelkistä koeputkista tarkoittaen sitä viimeistä radikaalia keinoa, jossa siemen valkataan lääkärin toimesta.
Voi kun saisin toista sukupuolta voih voih voih. Toiset tekee lapsia hoidoilla tosi " nöyränä" vielä miettivät kumpaa sukupuolta saisi/teksisi milläkin ruiskulla/ajankohdalla, kun MIKÄÄN ei riitä!
stereotypioistasi ja nähdä lapsesi yksilöinä, ei sukupuolensa edustajina.