Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mene ihan putkeen mulla tämä joulun odotus

Vierailija
20.12.2011 |

Viime perjantaina tuli kortti anopilta joka oli tarkoitettu vain minulle ja lapsilleni. Miestä ei siinä mainittu ollenkaan. Kirjoitin siitä täälläkin. Meillä on ollut hankala ja vaikea syksy. Mies asui hetken aikaa muuallakin, otettiin pieni aikalisä. Hän palasi takaisin kotiin ja kaikki on (?) hyvin.

Tänään tuli sitten miehelleni, "Sadulle" ja lapsille joulukortti. Kortissa on tismalleen meidän osoitteemme ja tismalleen mieheni nimi, harmi ettei minun nimeni ole Satu. Ja lähettäjä on minulle tuntematon.

Mua ei kuulkaa enää naurata nää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettikö miehelle oman kortin erikseen? Hääh, menee ihan ohi...

Vierailija
2/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lähettänyt miehelle erikseen yhtään mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin olla joku vanha kaveri, joka vaan muistaa sinun nimen väärin. Sellaista sattuu :)

Voisin kuvitella että itsekin tekisin sen... :/ tai onkohan miehesi opiskeluaikoina seurustellut jonku sadun kanssa?

Vierailija
4/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kyseessä on vain joku miehen ystävä/kaukaisempi sukulainen joka ei ole sua koskaan tavannut ja muistaa nimesi väärin? Oletko kysynyt mieheltä lähettäjästä? Jos olet niin mitä vastasi?

Tuntuu oudolta että joku vittuillakseen lähettäisi tuollaisia kortteja missä väärä "vaimon" nimi, kun kerran lastenkin nimet oli oikein!? Tosin kaikenlaisia sekopäitä sitä maailmaan kyllä mahtuu...

Vierailija
5/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin kyllä näin että nimeni on muistettu väärin

Vierailija
6/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli viime vuonna joulukortti ystävältäni jota näen harvoin. Kuoressa luki mun tyttönimi+ expoikakaverini nimi. Hän tiesi kyllä että olin naimisissa ja on nähnnytkin mieheni, mutta ilmeisesti osoitekirjassa luki exän nimi! Heitin kuoren roskiin vaivihkaa, enkä ilennyt edes kaverilleni mitään sanoa.

Luulen että sama on käynyt jollekin miehesi kaverille...?