Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä äiti-ihminen toivoisit joululahjaksi?

Vierailija
20.12.2011 |

Mietin kuumeisesti 4-kymppiselle siskolleni. Löytyy suht nuoria lapsia, ei työnsä takia voi käyttää esim. hajuvettä, joten se on poissuljettu, samoin kuin esim. lahjakortti manikyyriin. Olisi kiva antaa jotain ihan aineellista eikä lahjakorttia, mutta en yhtään tiedä että mitä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pullo hyvää viiniä on yleensä varma valinta.

Jos haluat antaa jotain pysyvämpää tavaraa, niin tunnet kenties itse parhaiten siskosi mieltymykset ja tarpeet.

Vaikka yleensä tykkään aineettomista lahjoista, niin esimerkiksi Iittalan Mango-sarjan aterimet olisivat hyvä lahjaidea. Kaikki sellainen on hyvää, minkä voisi itselleenkin ostaa.

Vierailija
2/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pullo hyvää viiniä on yleensä varma valinta.

Jos haluat antaa jotain pysyvämpää tavaraa, niin tunnet kenties itse parhaiten siskosi mieltymykset ja tarpeet.

Vaikka yleensä tykkään aineettomista lahjoista, niin esimerkiksi Iittalan Mango-sarjan aterimet olisivat hyvä lahjaidea. Kaikki sellainen on hyvää, minkä voisi itselleenkin ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun sisko ei juo alkoholia...

Entäs joku design-tavara?

Sain kerran yhdeltä liikekumppanilta lahjaksi marimekon kangaskassin, jossa oli sisällä Iittalan pannunalunen (magee!), juustoveitsi ja jotain muuta vielä.

Vaikka tuosta on pari vuotta aikaa eikä firman nimeä lahjoissa lue, muistan aina mistä ne ovat tulleet.

Vierailija
4/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka leffaan tai syömään. Ottaisi lapset yökylään jotta pääsisin miehen kanssa syömään. En haluaisi tavaraa (ellet toki tiedä jos toivoo jotain erityistä tai kerää jotain) sitä on 40 vuodessa kertynyt juuri sen verran kun haluan...

Vierailija
5/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito viikonlopuksi olisi aivan loistava lahja. Parempaa en itse voisi kuvitella, kaiken muun voin itse ostaa;) En osaa ostaa lastenhoitoapua esim. MLL:ltä..

Vierailija
6/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie ilahtuisin kovasti esim. kasvo- tai jalkahoidosta, siis lahjakortista...

tai teet itse sellaisen "lahjakortin", että lupaat tehdä jotakin siskosi hyväksi/puolesta, esim, just vaik toi syömäänvieminen tmv.

Vierailija
7/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin ehdottaa lupausta tulla hoitamaan lapsia lenkin tai muun ajaksi. Tai jopa illaksi niin että siskosi pääsisi miehensä (?) kanssa tuulettumaan. Tai jotain muuta vastaavaa...

Vierailija
8/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoito?!

Vierailija
9/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkakoru

noiden lastenhoito ja siivousapu juttujen lisäksi :)

http://www.moiko.fi/tuotteet/

Vierailija
10/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuruuden hullulle löyty tälläonen lahja lista http://aitiyshousut.blogspot.com/2011/12/aina-saa-toivoa.html

Vierailija
11/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffalipusta ja jonkun ravintolan lahjakortista (vaikkapa vain McDonaldsiin), jos lahjan antaja toimisi sillä aikaa lapsenkaitsijana.

Voisin käydä samalla reissulla kaupungilla shoppailemassakin. :)

Vierailija
12/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täällä pienten lasten lähes 40 v äiti...mä tykkäisin jos saisin lehtitilauksen :) kirjoja ei ole oikeen aikaa ja voimia tässä vaiheessa kauheesti lukea...mutta sitte kun lapset nukkuu on ihana lekotella ja lukea jotain lehteä, meidän perhe, kodin kuvalehti, kaksplussaa jne

itse en raski itselleni lehtiä tilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi