Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Kanarialle ottaa tammikuussa aurinkorasvaa ollenkaan?

Vierailija
20.12.2011 |

varmaan farkut parempi vaatetus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata mitää hienoja vaatteita raahata mukana, ne tulee aina käyttämättömänä takaisin...

Vierailija
22/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata mitää hienoja vaatteita raahata mukana, ne tulee aina käyttämättömänä takaisin...

mutta olen suomessakin sekä myös matkoilla aina hame päällä kesällä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kuvittelee käyttävänsä esim. iltaisin ravintolassa, korkeakorkoisia kenkiä yms.

Hame päällä minäkin kuljen, ihan arkisesti.

Vierailija
24/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kuvittelee käyttävänsä esim. iltaisin ravintolassa, korkeakorkoisia kenkiä yms. Hame päällä minäkin kuljen, ihan arkisesti.

mutta kengät jne on kauniimmat, mutta aitoa nahkaa ja matalammalla korolla mitä Suomessa juhliin laittaisin. Eli hyvät kävellä ja jaksaa olla pitkään niiden päällä. Kiitos vinkeistä, ap

Vierailija
25/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri Kanarialta ja Mä paloin auringossa.Uin myös meressä ja on rusketusrajat.Illat tosin viileitä,kevättakki mukaan ja farkut siis illaksi.Ihanaa lomaa!

Vierailija
26/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rasva muuten pitäisi ottaa mukaan?

Ostaa perillä sitten -aurinkosuojakertoimen tarpeen näkee vasta siellä paikan päällä.

Vierailija
27/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa auringon UV-indeksi samaa tasoa kuin kesäkuussa Suomessa, eli melko matala (5-6).

Vierailija
28/28 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka ei kestä tätä suomen pimeyttä, lumettomuutta ja jatkuvaa kaatosadetta. Mä lähtisin heti jos voisin, mutta ei ole lomaa ja lapset koulussa. Joten nautitaan näistä keleistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän