Kannattaako Kanarialle ottaa tammikuussa aurinkorasvaa ollenkaan?
Kommentit (28)
Eikä kannata mitää hienoja vaatteita raahata mukana, ne tulee aina käyttämättömänä takaisin...
mutta olen suomessakin sekä myös matkoilla aina hame päällä kesällä. ap
Eikä kannata mitää hienoja vaatteita raahata mukana, ne tulee aina käyttämättömänä takaisin...
joita kuvittelee käyttävänsä esim. iltaisin ravintolassa, korkeakorkoisia kenkiä yms.
Hame päällä minäkin kuljen, ihan arkisesti.
joita kuvittelee käyttävänsä esim. iltaisin ravintolassa, korkeakorkoisia kenkiä yms. Hame päällä minäkin kuljen, ihan arkisesti.
mutta kengät jne on kauniimmat, mutta aitoa nahkaa ja matalammalla korolla mitä Suomessa juhliin laittaisin. Eli hyvät kävellä ja jaksaa olla pitkään niiden päällä. Kiitos vinkeistä, ap
Tulimme juuri Kanarialta ja Mä paloin auringossa.Uin myös meressä ja on rusketusrajat.Illat tosin viileitä,kevättakki mukaan ja farkut siis illaksi.Ihanaa lomaa!
se rasva muuten pitäisi ottaa mukaan?
Ostaa perillä sitten -aurinkosuojakertoimen tarpeen näkee vasta siellä paikan päällä.
Tammikuussa auringon UV-indeksi samaa tasoa kuin kesäkuussa Suomessa, eli melko matala (5-6).
se joka ei kestä tätä suomen pimeyttä, lumettomuutta ja jatkuvaa kaatosadetta. Mä lähtisin heti jos voisin, mutta ei ole lomaa ja lapset koulussa. Joten nautitaan näistä keleistä...