Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko Jeesusta?

Vierailija
20.12.2011 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin rakastaisin jotain nykypäivänä elävää hyväntekijää, jonka teot voisi sentään todistaa faktoiksi.

Siinäpä sana jota hihhulit eivät jostain syystä kovin usein käytä... hih!

Vierailija
22/39 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras asia mun elämässä on JEESUS!Ja ollaan fiksu ja hyvin toimeentuleva yrittäjäperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Häntä enemmän kuin itseäni tai ketään muuta ihmistä. :) Hänen vuokseen olen suostunut ihmisten pilkattavaksi ja halveksimaksi.

Vierailija
24/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan.

Hmm...mikähän ap.n pointti tälle aloitukselle on? Onko tämä foorumi erityisen syntinen paikka..?

Vierailija
25/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan.

Hmm...mikähän ap.n pointti tälle aloitukselle on? Onko tämä foorumi erityisen syntinen paikka..?

on erityisen paljon ilkeyttä, vihaa, jumalanpilkkaa. Missään muualla en ole nähnyt. Eli demoneja.

Vierailija
26/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja me julistamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on pakanoille hullutus... "

On ihan raamatullista pitää Jeesukseen uskomista hullutuksena, jos ei ole itse Häntä kohdannut.

Ihmisen henki on niinkuin valopolttimo, joka sammui syntiinlankeemuksessa. Ihminen on siis hengellisesti - pimeässä, sokea, ja pitää hengellisiä asioita hullutuksena.

Kuitenkin sisimmässä on syvä selittämätön kaipaus johonkin mitä tämä materialistinen voi vain yrittää täyttää.

Miksi muuten kaikilla kansoilla, ihan kaikilla kansoilla, olisi jonkillaisia uskonnollisia juttuja, jos ihmisen sisimmässä ei olisi tätä kohtaa joka on luotu yhteyteen Jumalan kanssa: ihmisen henkeä.

Kun minä synnyin uudesti, niin aloin samalla käsittää hengellisiä asioita, sisimpäni "lamppuun" ayttyi valot. Tiedän ,että on olemassa henkimaailma, hyvä ja paha sellainen.

Tunnen Jeesuksen Hänen Pyhän Henkensä kautta.

Raamattu sanookin: "Jolla ei ole Kristuksen henkeä, ei ole hänen omansa"

Emme voikaan tuntea nyt Jeesusta noin 165 senttisenä hyvänä tyyppinä, joka kävelee kadulla vastaan, ei , mutta Hänen henkensä on eläväksi tehnyt miedät jotka uskomme, ja Pyhä Henki, joka kutsuu ihmistä Jumalan yhteyteen, kirkastaa myös Kristuksen sisimmässämme. Ja voimme Hänen henkensä kautta olla yhteydessä Jeesukseen ja Jeesuksen kautta Isään, joka on myös taivaassa, ja jonka lapsiksi pääsimme uudestisyntymisessä.

Haluan oppia tuolla mun sydämessä vielä lähemmin tuntee Jeesuksen. Vautsi sentään, mikä ihana Herra Jeesus onkaan :)

Vierailija
27/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kestä uskovaisia

Vierailija
28/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oikeasti paljon hulluja.

Vierailija
29/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee sus sanoi JOhanneksen 14:23,24 Joka rakastaa minua se noudattaa minun käskyjäni... Mitä Jeesuksen käskyjä te noudatatte?

Noudatatteko saarnaamiskäskyä? Rakastatteko lähimmäistä niinkuin itseänne? Maksatteko keisariile kuuluvan? Koska eloa on paljon niin oletteko työntekijöitä elopellolla?

Vastauksia pyydän!

Vierailija
30/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi JOhanneksen 14:23,24 Joka rakastaa minua se noudattaa minun käskyjäni... Mitä Jeesuksen käskyjä te noudatatte?

!

Tulkaa minun tyköni, kaikki työtötekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon"

Ihan levosta käsin teen kaiken.

Jeesus mainitsi myös etteivät hänen käskynsä ole raskaat.

Mulle Herraan turvaaminen on itsestäänselvyys.

Kyllä suhde Jumalaan on nähdäkseni tehnyt minusta paljon ystävällisemmän esim. työssä lopen uupuneena, ymmärtäväisemmän, kärsivällisemmän,,,,jne

Vierailija
31/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt.22:37-38 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein."

Vierailija
32/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja lapsiani ja arvostan Jeesuksen oppeja, mutta en voi väittää rakastavani samalla tavalla Jeesusta.

Vierailija
33/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yhtä tärkeä on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.' Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.

Matt. 22:39-40

Vierailija
34/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 on oikeassa. Olen täysin samaa mieltä, vaikka olen kristitty.

Vierailija
35/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole varma pelastuksesta, en ole mikään puhdas pulmunen, luonteeni on liian äkkipikainen. Jumala sitten päättää. Toivon parasta, soimaan kyllä itseäni huonosta käytöksestäni usein.

Vierailija
36/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en rakasta Jeesusta en ole uskovainen laajalla mittakaavalla.

Vierailija
37/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Profeetta Jeesusta, kuten rakastan myös muita Jumalan Lähettämiä Profeettoja kuten esimerkiksi Aatami, Nooa, Mooses, Jeesus ja Muhammad.

Profeetta Jeesus kutsui aikalaisiaan ja seuralaisiaan ylistämään vain yksin Jumalaa, ei häntä itseään! Ne, jotka väittävät olevansa hänen seuraajiaan nykypäivänä taas kutsuvat ihmisiä Jeesuksen ylistykseen, sanomalla että hän oli itse Jumala. Tämä on vääryyttä ja suuri virhe!

On vain yksi Jumala, joka loi kaiken. Meidän luotujen tehtävä on palvoa ja ylistää vain yksin Jumalaa - ei toisia luotuja jotka ovat meidän kaltaisiamme. Tämä on se viesti jonka Jumala lähetti ihmiskunnalle kaikkien Profeettojensa kautta kun ihmiset menivät harhaan oikealta tieltä ja palvoivat muita Jumalan rinnalla. Meidän kuuluu palvoa vain yksin Jumalaa ja välttää epäjumalten palvontaa, eli kaikkea muuta mitä palvotaan Jumalan rinnalla.

Vierailija
38/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie, totuus ja elämä Isä luokse ei mennä muita teitä!!

Vierailija
39/39 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi