Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis eihän mimi ja kuku loppunu??

Vierailija
20.12.2011 |

kun ei ainakaan ensi sunnuntain ihjelmassa lukenut kun olin laittamassa tallennukseen? vai onko vaan joulutauko??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuleeko myös sunnuntaina? Meillä on onneks neljä edellistä tallessa, tepsii aina rauhoittimena 2-vuotiaille kaksosille!

Vierailija
2/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis perjantainahan se joo taitaa tulla, mutta eipä lue siinäkään!?! Meillä katottu aina yle areenalta jaksot sitä mukaa kun sinne tulleet ja ei oo talennukseen mennyt yhtään. Nyt aattelin ottaa kun toisiaan meilläkin toimii tosi hyvänä rauhoittimena, lapset tykkää ihan hirmusti ja itse saan juoda aamukahvin ainakin yhtenä päivänä ihan rauhassa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa katsoneena sanon, että se on maailmankaikkeuden kauhein lastenohjelma.

Vierailija
4/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa katsoneena sanon, että se on maailmankaikkeuden kauhein lastenohjelma.

Ymmärrän kyllä miksi tykkäävät, vaikka mustakin on aika kamala! :D Mulle tärkeintä on se että meidän 3 vilkasta alle 4vuotiasta saa hetkeksi istumaan samassa paikassa vaikka sen aikaa kun juon aamukahvia tai ripustan pyykit. :)

Vierailija
5/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kuraa koko ohjelma.

Vierailija
6/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kuraa koko ohjelma.

Ja kaikki tapaamani pikku taaperot rakastaa Mimiä ja Kukua! Teillä ilmeisesti lapset ei saa katsoa omia suosikkejaan vaan just sitä mitä äiti pystyy sietämään... huoh

Vierailija
7/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma, 2-v on edes hetken rauhassa.

Vierailija
8/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun silmiin osunut missään sellaisia!

Ap

Vierailija
9/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi myöskään sietää titi-nallea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi