Menimme naimisiin, koska...
Olin raskaana (odotin kolmatta lastamme) ja kerran riidellessämme mieheni ilmoitti, ettei ole varma tulevan lapsen isyydestä.
Loukkaannuin asiasta kovin, ja muutaman päivän kuluttua tästä ilmoitin hänelle, että haluan erota tai toinen vaihtoehto on mennä kanssani naimisiin. Ajatuksena oli siis se, ettei kukaan nyt h-na pitämäänsä naisen kanssa mene naimisiin. Mies ilmoitti yllätyksekseni, että haluaa pitää perheen kasassa, ja että haluaa naimisiin. Hän teki valmistelut, itse en jaksanut pahoinvointini vuoksi osallistua valmisteluihin.
Tajusin myöhemmin, etten todellakaan halua naimisiin tästä syystä, ja halusin perua koko jutun. Mies ei ollut halukas perumaan suunnitelmiaan. Menimme siis naimisiin. Romanttisuuden huipentuma, eikö totta?
Kommentit (5)
Me menimme naimisiin ihan juridisista syistä ostosreissun yhteydesä.
Noh, meille avioliitolla ei ole mitään merkitystä.
totesimme, että jos ei mennä naimisiin ennenkuin lapsia alkaa tulla, ei saada ikinä aikaiseksi.
naimisiin, koska päivä oli sovittu jo aiemmin ja meillä oli tällöin yksi lapsi. " niin vaan kuuluu tehdä" sopisi ehkä parhaiten syyksi. Rakkaudesta en sitä tehnyt. Kaduttaa.
T. Kesällä kuudes hääpäivä.
Olette naimisissa ja kolmen lapsen vanhempia, vois olla hitosti huonomminkin :)
Olin kyllästynyt kaukosuhteeseen. Kohta vietetään 24. hääpäivää.