Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IKEAn piparit voittaa kaikki omatekoiset!

Vierailija
20.12.2011 |

En tajua, miten joku viitsii vääntää itse pipareja, kun esim. IKEAsta saa todella hyviä. Ja kuka kehtaa tarjota vierailleen niitä itse tehtyjä kammotuksia..yäk!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyviä ovat.

ap.

Vierailija
2/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään maistamani valmispipari ei ole olut parempi kun omatekoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta syödä jonkun räkänenäisen pennun vääntämiä tekeleitä. Ja pahojahan ne myös ovat, poikkeuksetta.

Vierailija
4/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta syödä jonkun räkänenäisen pennun vääntämiä tekeleitä. Ja pahojahan ne myös ovat, poikkeuksetta.

Jos meillä olisit vieraana niin ei haittaisi yhtään, jos et maistaisi. Jäisipä meille itsellemme enemmän :) Itse tehdään lähinnä siksi, että oikeasti tiedämme mitä aineksia on käytetty ja ole turhia säilöntäaineita ym. Omatekoiset on hyviä.

Vierailija
5/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt mä voin ihan luvan kanssa poiketa hakeen piparit tosta vierestä, Ikeasta, eikä mun tarvitse leipoa ainuttakaan lasten kanssa, eihän..?

Hyvä! Kiitos!

Vierailija
6/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ohuita ja nameja :)

Vierailija
7/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänään koota. Toivottavasti sekin on hyvää. Pipareita ei ostettu. Leivotaan ne valmiista piparitaikinasta, mutta ne kyllä meillä syö lapset itse. Vieraille kaupan pipareita ja muutenkin jouluna mennään helpon kaavan kautta :)

Vierailija
8/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ohuita ja nameja :)

Suosikkeja on Annas piparit! Niitä vois syödä vaikka vuoden ympäri... Pipareita leivon lasten kanssa vaan askartelumielessä, mm. piparkakkutalon, mutta siihen kelpaa valmistaikinakin hyvin. Taikina on parempaa kuin valmiit piparit! Yleensä omatakoiset piparit on liian mauttomia, paksuja ja kovia.

Vierailija
9/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans syöty tänä vuonna jo pari pakettia noita Annas pepperkakoreita. Tosi hyviä. Meillä on yleensä leivottu yksi valmistaikina pipareita ihan vaan siksi, että lapset on halunneet leipoa. Tänä vuonna ei olla leivottu.