Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi huutiksen kuntoluokitukset on sitte mielenkiintoisia!

Vierailija
20.12.2011 |

Ihmisillä tietty on eri käsitykset siitä mitä tarkoittaa esim. hyväkuntoinen, mutta silti joillain ei tunnu olevan mitään suhteellisuudentajua. Kuvissa on kulahtaneita tuotteita ja kuntoluokitus on vähintääkin hyvä :) Ja hintakin sen mukaan...

Nytkin siellä on esim. myynnissä legoja, jotka on olleet kahdella lapsella leikeissä ja luokitus on uudenveroinen. En tiedä sitten, kun itsellä on tapa ehkä rankata vähän alakanttiinkin ettei tule pettymyksiä, mutta mä käsitän uudenveroiseks sellaset tavarat, joita on käytetty korkeintaan muutaman kerran.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun laitan jotain myyntiin, koitan luokitella mielessäni näin

Uusi = Ihan oikeasti uusi, pakkauksessaan / laput kiinni

Uudenveroinen = Uusi, joka ei ole pakkauksessaan tai uusi vaate josta laput irroitettu, ehkä sovitettu päällä, ei kuitenkaan esimerkiksi pesty, jos vaate kyseessä.

Hyvä = oikeasti hyväkuntoinen, ei mitään moitetta. EI pesunukkaa, tarhoja, ei mitään semmoista.

Tyydyttävä = enemmän käytetty / enemmän pidetty vaate. Voi olla jo pesunukkaa tai ehkä joku ihan ihan pieni tahra. Kaikista näistä kuitenkin kerron kuvauksessa

Heikko = jotain semmoista, jota itse en edes kehtaa myydä :D

Joillain myyjillä tuntuu menevän tohon luokkaan "hyvä" noi tyydyttävät ja heikot ja uusia tai uudenveroisia ovat sitten kaikki muut :D

Vierailija
2/4 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuvauksen mukaan tuosta legopaketista puuttuu paloja. Mutta uudenveroinen on, juu-u. ;D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laittanut tuotteeseen 60 euron hintavarauksen, ni miks ihmeessä sit laittaa lähtöhinnaks jotain 25 e?? Siinä sit ihmiset turhaan huutelee ja korottelee, ja varsinkaan ku siellä ei enää nykyään lähetetä edes niitä korkeimman huutajan yhteystietoja, jo hv ei ylity.

Mä laitan lähtöhinnaks aina sen ihan alimman mahdollisen hinnan millä sen haluan myydä, enkä hv:tä ollenkaan. Mun mielestä koko hv:llä ei ole enää mitään virkaa nykyisellä systeemillä.

Vierailija
4/4 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi, että ihmisillä on eri käsitys laadusta. On hämmästyttävää, etteivät jotkut tajua laadun päälle eli jostain uudesta takistakin kaupassa ihmetellään kuinka tämä on 100 euroa halvempi kuin kalliimpi versio eikä nähdä laatueroa, takki kuin takki ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä