Maailman ihanin maa?
Mikä on mielestänne maailman ihanin maa? Suomea ei lasketa.
Kommentit (54)
Sinne vois vaikka muuttaa.
Tanska mullakin.
Eikä tartte enää edes muuttaa, kun täällä Tanskassa jo asutaan :)
Mulle Tanska oli pettymys, ynseitä ihmisiä ja yksitoikkoisia maisemia.
Tunnen kivoja ulkotanskalaisia, ehkä odotukset oli tosi korkealla? No, ei minun paikkani kuitenkaan.
Kunnon jämptiä meininkiä ja täsmällinen kieli!
Uskomattoman kaunis maa, ja kivoja ihmisiä täynnä. Kieli ja luonne sopii suomalaisille, varsinkin savolaisille:-)
Kieli ja luonne sopii suomalaisille, varsinkin savolaisille:-)
Villi veikkaus, ikinä en ole käynyt.
Iirihän siellä puhuu äidinkielenään tosi harva, vaikka ystävissäni kaksi sellaista sattuu olemaankin. Mutta ei nekään puhu iiriä lapsilleen, vaikka toinen on iirinkielisen koulun opettaja.
Mutta esi. länsimurteet ja irlantilaisten epämääräinen tapa puhua, kiertäen ja kaartaen sopii minulle hyvin. Pitää osata lukea rivien välistä:-) Corkin murretta en kyllä kunnolla ymmärrä. varsinkin jos puhuja on nauttinut Murphy'siä useamman.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:23"]
Suomi on ruma (kaupungit- en tarkoita luontoa) ja tylsä, ihmiset kateellisia ja latistavia.
Ei todellakaan ihanin maa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:09"]
Miksei Suomea lasketa? Minusta Suomi on maailman ihanin maa.
[/quote]
[/quote]
No ei minusta joku Dallas paljon ihanampi ole kuin vaikkapa Rovaniemi. Saatika joku Puolan teollisuuskaupunki. Luulitko muuten, että kateus ja latistavuus ovat vain suomalaisten helmasyntejä? Et ole tainnut juurikaan muualla matkustella.
Japani on ihana ❤❤❤❤❤❤ haluun sinne 😭😭😭
on monet maat, kuten Egypti, ja Norja. Mutta mikään maa ei vedä vertoja Israelille!