Maailman ihanin maa?
Mikä on mielestänne maailman ihanin maa? Suomea ei lasketa.
Kommentit (54)
Etelä-Afrikka. Se on uskomattoaman kaunis maa, upea luonto, vaihteleva ilmasto, rikas maaperä, suht hyvä infrastruktuuri. Toki on huonoakin: köyhyys, korruptio, rikollisuus ja huumeet, mutta nään maalla valtavia mahdollisuuksia myös,
Iso-Britannia, Englanti. Asuin siellä 5 kuukautta ja sinne voisin muuttaa, jos haluaisin Suomesta pois. Ihmiset ystävällisiä ja suvaitsevaisia, kaunista maaseutua, perinteitä, populaarikulttuuria. Kielikin olisi jo hallussa kohtuullisesti :)
Hyvänä kakkosena Tanska. Ihmiset ystävällisiä ja mutkaton tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2011 klo 19:27"]
Sinne vois vaikka muuttaa.
Eikä tartte enää edes muuttaa, kun täällä Tanskassa jo asutaan :)
mä olen kade. Olen Tanska-hullu :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2011 klo 20:21"]tämän palstan mielipieteistä. Yleensäkin kun olen puhunut monien suomalaisten kanssa, niin hämmästyttävän useilla heistä tuntuu olevan valtavaa rakkautta ja myötätuntoa israelia kohtaan.
Ehhee...niin vainottu kansa ja kuinka nyt suhtaudutaan palestiinaan?!
Israel,ei ikinä.
Saksa on kyllä hyvä kompromissi. Maa, jossa kannattaa tehdä töitä ja siitä maksetaan oikeasti palkkaa... toki verot +muut kulut palkasta on hiukan korkeat. Loistava hintataso kuitenkin paikkaa sitä.
Juuri Italiassa olevana en ikävä kyllä ymmärrä
Italia-hypetystä. Ihmiset ynseitä, katsovat muun maalaisia nenänvarttaan pitkin, eivät osaa kieliä, täällä on ÄLYTTÖMÄN kallista ja KAIKKI tv-ohjelmat on dubattuja. Niin. Ja tällä viikolla on ollut sietämättömän kuuma koko ajan, pahimmillaan +38.
Monimuotoinen maa niin luonnoltaan kuin kulttuuriltaan. Charmikkaimmat miehet ja hyvää ruokaa viinistä puhumattakaan.
Maisemien monipuolisuudesta kertovat kuvat linkin takana - ne kaikki on kuvattu Ranskassa.
http://fr.voyage.yahoo.com/p-promotions-3361916
USA
suurin osa maasta on maisemallisesti tosi ankean näköistä.
on niin ihanan turvallinen heti Suomen vieressä
ja erityisesti Sardinia. Olemme onnekkaita, sillä meillä on siellä kakkoskoti.
niistä vähistä missä olen käynyt. Ihana siis maisemiltaan, kulttuuriltaan.
USA
suurin osa maasta on maisemallisesti tosi ankean näköistä.
ankeaakin ja sitten niin upeaa etta ei muualta loydy.
ihana kuin suomi. Meidäm toinen kotimaa
Sinne vois vaikka muuttaa.
Eikä tartte enää edes muuttaa, kun täällä Tanskassa jo asutaan :)
Suomi on ruma (kaupungit- en tarkoita luontoa) ja tylsä, ihmiset kateellisia ja latistavia.
Ei todellakaan ihanin maa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:09"]
Miksei Suomea lasketa? Minusta Suomi on maailman ihanin maa.
[/quote]