Aikuisten haalari seppälästä?!
Osaako joku sanoa, että joko haalarit ovat kaikista pk-seudun seppälöistä loppuneet? Pitäisi ostaa moinen joululahjaksi, mutta helsingin keskustan seppälöissä ei enää ole noita ja nettimyymälästäkin ehtineet loppua?
Kurjaa, jos pitää keksiä uusi lahja ja jos nyt en löyä ni sukulaistyttö pahoittaa mielensä:/.
Eli, jos joku on nähny nyt vielä jossain helsingin seppälässä aikuisten potkupukua, niin vinkkaisitko? Kiitos :)
Kommentit (13)
Stadium myy haalaria 69e! Myös nettikaupassa.... :) Hyvää joulua!
Mä ostin siskolle samanlaisen kun äiti oli jo ostanut, ja olisin seuraavana päivänä käynyt vaihtamassa toisen väriseen, niin sanottiin, että koko Suomesta loppu, eikä välttämättä tule enää ollenkaan, jos joskus tulee niin vasta keväällä.
kanssa ole vähän hankalaa käydä vessassa :P?
potkupuvun kanssa käytetään tietysti vaippaa.
Seppälään tulee haalareita joulunkin jälkeen...
Kysyin, ja vastasivat, että on koko masta loppuunmyyty, eikä ehkä tule ennen kevättä. Tilaa netistä Onepiece.
noita oikein pidetään??
ihan paras kotiasu!
noita oikein pidetään??
ihan paras kotiasu!
Ja miten kiva käydä vessassa kun pitää yläosa riisua... Taas näitä hullutuksia!
Siis eikö missää seppälässä oo moisia, onepieceen ei olisi varaa ja hm:n haalarit (jos niitä nyt edes on enää?) on ainakin omasta mielestäni karsea, ja sukulaistyttö pyysi minulta nimenomaan seppälästä.. Huoh... miks pityiki jättää lahjat näin viimetippaan:(
Vierailija kirjoitti:
potkupuvun kanssa käytetään tietysti vaippaa.
tää :3
huomasin itse 3-4? viikkoa sitten nuo seppälän netti sivuilla ja seuraavana päivänä olivat jo osittain loppuneet sieltä.. seuraavana pv itse liikkeestä kyseltiin ja sielläkin enään 2 kpl mutta väärää väriä ja kokoa.. myyjä soitteli sitten toisiin liikkeisiin..ja yksi oikea koko ja väri löydettiin sitten koko etelä suomesta joka toimitettiin lähimpään liikeeseen.. ei voi muuta sanoa että ovat tämä haalarit olleet kuumaa tavaraa tämän koko talven ajan.. kannattaa varmaankin lahjakorttia antaa jos niitä joulun jälkeen seppälään on lisää tulossa~ outoa vain että seppälän haalari mainos kuitenkin pyörii TV:ssä..