Onko sinua kadehdittu ulkonäön takia?
Miltä se tuntuu? Onko joku selvästi ottanut sinuun etäisyyttä tai alkanut piikitellä tms? Niin, että olet huomannut, ettei ole enää edellytyksiä ystävyydelle. Ja niin, että olet ymmrätänyt varmasti mistä ystäväsi käytöksen muutos johtuu...
Miten tällaisen asian voi ottaa puheeksi ennenkuin välit menevät poikki? Eri asia on ystävät, jotka avoimesti kehuvat ja sanovat vaikka vitsinä olevansa kateellisia "kun oot niin kaunis".
Miten käyttäydyt, jotta ei turhaan kadehdittais?
Kommentit (18)
Aattelin vaan kun tuolla yhessä ketjussa naiset harkitsivat ryhtyä ilkeiksi miehen kaverin kauniille naisystävälle.
Ihminen se on kauniskin ihminen ja kyllä häntä ilkeilyt ja ulkopuolelle jättäminen satuttaa. Ihme narsisteja olis kaikki kauniit ihmiset, jos he vaan nauttisiavt siitä, että voivat tehdä (tässä tapauksessa) toiset naiset mustasukkaisiksi flirttailemalla heidän miestensä kanssa.
eikä se ole se ole paljon sen isompi ongelma kaveruussuhteessa.
suomalaisia hiuksiani kadehditaan jatkuvasti pohjois-amerikassa. En tarvitse suoristusrautaa koskaan ja hiusten varjays onnistuu aina.
Kuulemma on kadehdittu. Suoraan en ole tätä kuullut, mutta välikäden kautta useamman kerran. Ja omasta mielestäni en ole mitenkään erityisen kaunis. Tyylikäs ehkä ja luonnostaan laiha. Tai ainakin oma tyyli on löytynyt. En osaa sanoa miten pitäisi käyttäytyä, koska itsellä muut arvot ajavat ulkonäön ohi, enkä todellakaan käytä tunteja ja paljon rahaa laittautumiseen.
ja ihan ihmeellisiä yksityiskohtia, joita ei itse tule edes ajatelleeksi. Esim. pitkiä reisiluita! Pitkiä ja kapeita sormia ja pieniä sormia. Haloo! Hammaslääkäri olisi halunnut samanlaiset hampaat jne jne. Vähän outoa.
Silloin annoin sen haitata ja masennuin kun minua piikiteltiin ja oltiin julmia. nykyään mietin vain, että olkoot. ei hetkauta minua enää millään tavalla. Pukeudun niin kuin haluan, en anna muiden "määrätä" elämästäni.
Kamala kun vaan ottaa vaatteet sovittamatta kaupasta kun kaikki istuu. No, nyt ne kaikki on vähän vahingoniloisia kun on kroppa pyöristynyt.
Siinäpä ovat, mulle ihan sama:)
Vartaloni on normaali: ei suora, ei Y, ei A eikä kovin tiimalasikaan, joten minun on helppo ostaa ja tilata vaatteita sovittamattakin, eikä yleensä tarvitse korjata mitään. Tätä jotkut ovat kadehtineet, mutta varsinaisesti ulkonäössäni ei ole mitään kahdehdittavaa.
ei tule edes ajatelleeksi, että joku alkaa kadehtia. Ei itse osaa itseään pitää erityisen kauniina tai jotain muuta mitä kuka milloinkin sanoo. Sitä on niin tottunut omaan olemukseensa. Toisaalta ei tule ajatelleeksi kuinka vaikeaa esim. lyhyillä ihmisillä on kun ei ne ylety mihinkään ja eivät näe mihinkään väkijoukon takaa. Tai kuinka vaikeaa lihavilla on punnertaa esim. portaita.
Rumat ystävät selittyvät sillä kun ei ulkonäkö kauneudesta huolimatta ole itselle tärkeää niin se ihmisen sisin on tärkeämpi. Rumemmat ihmiset ei ole pinnallisia, joten niiden kanssa on enemmän yhteistä.
éttä vaikka nainen olisi luonnostaan kaunis, niin sitä huomiota pitää oikein kalastella meikillä, kampauksilla ja muotoja korostavilla vaatteilla ja korkeilla koroilla. Miesten päitä siis ihan halutaan kääntää, tehdään itsestä vielä haluttavampi ihan vaan muitten naisten voittamiseksi. Se siinä kauneudessa ärsyttää, että sitä pitää korostaa laittautumalla ja näin saada miesten päät kääntymään. Selvästi moni kaunis nainen nauttii siitä huomiosta ja jo se tekee näistä naisista vähän narsuja. Näin olen havainnut.
Kukaan nainen ei ole luonnostaan kaunis. Silläkin sun luonnonkauniilla on kuule hiukset päässä ja ripset sopivasti ja ehkä sopusuhtainen kroppa mut vedä hei nenäs perseesees jos väität että luonnostaan kauniita olis.
Kauneudenhoito on jokaisen naisen pointti tähän, ilman sitä ei ole kauneutta.
jokainen nainen ilman sitä on tavallinen.
selvästi sun "kauniit" omaa aina jonkun laittautumisen miksi ne on kauniimpia.
just se meikkaaminen ja kampaukset yms. ovat sitä kauneudenhoitoa tavismuijalle.
opettele asiat. T: Janne.
Moni ämmä on tyhmä kun leuhkii olevansa kaunis vaikka ei sitä oikeasti ole...onko vaikeaa myöntää että on tavallinen ilman sitä kampausta?
ei ne kulmakarvat mitään luonnollista ole kun nekin saa kaikki laitatettua.
Mun mielestä kaikki luonnonkauniiksi kehutut ovat naapurintyttöjä , tavallisia.
ei mitään ihmeellistä ennenkuin heittää kampausta ja hiusväriä,meikkiä, kulmia ja ripsiä et sori vaan.
20v pikkutytöt kuvittelee kans olevansa kauneinta lajia mut 30v on niitä edellä naisellisuudessa eli turhaa kuvitella sitä mitä ei pikku pissikset ole.
éttä vaikka nainen olisi luonnostaan kaunis, niin sitä huomiota pitää oikein kalastella meikillä, kampauksilla ja muotoja korostavilla vaatteilla ja korkeilla koroilla. Miesten päitä siis ihan halutaan kääntää, tehdään itsestä vielä haluttavampi ihan vaan muitten naisten voittamiseksi. Se siinä kauneudessa ärsyttää, että sitä pitää korostaa laittautumalla ja näin saada miesten päät kääntymään. Selvästi moni kaunis nainen nauttii siitä huomiosta ja jo se tekee näistä naisista vähän narsuja. Näin olen havainnut.
Kylläkai kaikki naiset haluavat tietenkin kääntää miesten päitä, oli kauniita tai ei - vai ilmoittautukaa toki jos täällä joku on joka ei haluaisi?
Vaikken ehkä ihan kauhea näky itsekään ole niin kyllä mulla kateuden vihlaisu tuntuu jos kaveripiiriin tulee joku kaunis nainen, juurikin vaikka miehen kaverin uusi nainen. Tottakai mieheni katselee, ja tottakai minä olen mustis!
Jos en itse välittäisi miesten huomiosta, niin en olis kateellinenkaan, mikspä olisin. Veikkaan että sama vika ylläolevan kirjoittajallakin, miksi nyt kadehtia sellaista mikä ei ole itseltä pois, vaan kun se miesten huomio on
en ole ajatellut asiaa tuolta kantilta, siis että hankaluudet ihmissuhteissa olisivat aiheutuneet kauneudestani. Olen aina luullut, että persoonakemiat eivät vain ole kohdanneet jonkun kanssa, mutta nyt kun asiaa tarkemmin aattelin, niin kyse saattaa parissa tapauksessa olla juuri tuosta! Nämä joita epäilen, ovat itsekin kauniita, mutta hyvin epävarmoja ja vaativat toistuvasti vakuutteluja kauneudestaan ja muusta erinomaisuudestaan. Ehkä se on sittenkin itsevarmuuteni, mitä ovat kadehtineet enemmän?
usein tekohiuksiksi. Etenkin yhdelle työkaverille asiasta on tullut joku päähänpinttymä. Hän väittää että 90% pitkistä hiuksista on nykyisin tekolettejä (miksi olisi?!) ja tuli pikkujouluissa repimään hiuksistani sössöttäen että myönnä nyt, nää ei ole aidot.
Kun en mikään kovin kummosen näköinen ole. Hoikkuudesta sanotaan kyllä useinkin, varmaan viikottain, mutta en ole ikinä ajatellut että se olisi kehu. Toteamus vain. Ja kun ei se hoikka vartalo kuitenkaan tarkoita missään nimessä samaa kuin kaunis vartalo.
90% pitkistä hiuksista ei todellaakaan ole pidennyksiä. T. Kampaaja, jonka suurin osa asiakkaista on juurikin pitkähiuksisia
olen naamasta aika tavallinen, mutta kroppa on aika hyvä. Ei siitäkään mitään sen kummempaa kommenttia ole tullut, lähinnä tyyliin "Miten sä voit pysyä tossa koossa vaikka syöt pizzaa/pastaa tms". Eli hyvin pientä eikä koskaan ole ollut mikään ongelma, ja yleensä vastaus on ollut että syön mitä vaan mutta kovin rasvaisia/sokerisia ruokia syön vaan harvoin.