Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä yli 10v yhdessä olon jälkeenkin minulla ja miehellä

Vierailija
19.12.2011 |

on erilainen kanta kasvatukseen.

Mies on sitä mieltä, että hankala teini on seuraus kun ei ole tukistettu ja annettu selkäsaunaa.

Jos koira tekee joskus tarpeet sisälle niin se johtuu siitä, ettei koiran kuonoa ole aikoinaan pyöritelty siinä pissalätäkössä.

Mitä olet mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koiralla

siis sitten kun teillä sellainen on

Vierailija
2/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olla täysin yhtyviä noin monen vuoden yhdessäolon jälkeen? Mielestäni ei, eihän se ole edes mahdollista. Minä ja mieheni esim. tuskin tulemme koskaan olemaan yhtä mieltä siitä, mikä on pettämistä, kuinka paljon parisuhteessa "pitää" viettää aikaa toisen kanssa jne.

Semmoista se on.

Itse olen sitä mieltä, että kasvatusmetodit on ihan lapsikohtaisia. Joidenkin kohdalla toimii keskustelu ja kevyet rangaistukset, kovapäisemmät tapaukset taas vaativat tiukkaa kuria (voisin kuvitella antavani esim. luunappeja jos olisi oma lapsi joka ei millään tottelisi). Selkäsaunaan asti ei kyllä tarvitse mennä, siinä menee vain isä-lapsi-suhde pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tulin kuvioihin niin loppui koirien kasvatus miehen tyyliin.

Lopputuloshan on se, että jos koiramme tekee joskus sisälle niin vika on siinä, että olen estänyt miestä kasvattamasta "oikein".

Perheessämme on ollut jo 2 teiniä ja nyt on 3.

Mieheni on sitä mieltä, että kaikki ongelmat johtuu siitä ettei lapsia ole kasvatettu väkivallalla (tukistus, remmi). ap

Vierailija
4/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt sitten päättyi tämä ihmiskoe, taas tuhlattu 18 vuotta ja koko loppuelämä väärällä kasvatuksella. Sitten hän nauroi iloisesti ja totesi, että tällä kertaa ei isoja virheitä.

Tuon ihmiskokeen seurannan vuoksi olen sitä mieltä, että hankala teini syntyy tukistamalla ja selkäsaunalla eli on seurausta vanhempiensa teoista. Pieni hankaluus kuuluu toimenkuvaan.

Vierailija
5/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kohdalla pahin mitä voi tehdä on pyörittää pään ulosteessa tai virtsassa. Ei koira tiedä miksi sellaista tehdään, ei koira osaa ajatella syy-seuraus ajattelu tavalla asioita, tai ajatella nyt muutenkaan :D

Paras tapa sisäsiistiksi oppimiselle on viedä ulos, viedä ulos, viedä ulos USEIN. Syy miksi koira tekee sisälle on A: sillä on hätä eikä kukaan tajua viedä sitä ulos...

B: kapina, mielenosoitus, uhma tms. Lauma johtajuus väärässä päässä..

C: terveydelliset syyt, anatomiset rakenteelliset poikkeavuudet tai tulehdukset tms.

Rajat pitää asettaa niin lapsille kuin koirallekkin. Molemmille selkeät rajat, eikä niistä lipsuta. Ei lapsi ymmärrä miksi tänään en saa tehdä näin ja eilen sainkin.. eikä koira ymmärrä miksi tänään sain tulla sohvalla mutta eilen en saanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän