Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen anti-karppaaja

Vierailija
18.12.2011 |

Syön pääasiassa vain hiilihydraatteja, paljon leipää ja leivonnaisia sekä karkkia ja jätskiä. Olen laihtunut syksyn aikana 11 kg.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan antikarppaaja! Jos vielä tunnistat itsesi tuosta, olisin innostunut haastattelemaan sinua aikakauslehteen kahden muun haastattelun kylkeen. Otatko yhteyttä mimehto miukumauku jippii, kiitos! Olisin iloinen, jos lähtisit mukaan juttuun. Kerron lisää sähköpostitse.

Vierailija
2/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia ja jos söin jotain lihaa niin max 2% sai olla rasvaa jos sitäkään. Karkkia söin pari kertaa viikossa. Suurin prosentti tuli siis selvästi hiilareista, sitten proteiineista ja rasvaa tuli varmaan ihan liian vähän eli n. 5-6% keskimäärin.

Nyt on paino pysynyt n. vuoden samana vaikka olen pikkuhiljaa lisännyt kaloreita, lähinnä hiilareita (leipää ja lisää karkkia)

Kokeilin kerran kaksi viikkoa karppaamista mutta tiukasti dieetissä pysyin vain ehkä neljä päivää, en vaan pystynyt/halunnut kauempaa pitää hiilareita poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysjyvävilja, tofu, pähkinät, kala, pavut, vihannekset ja hedelmät on tärkeintä ruokavaliossani. Syön myös joskus lihaa... Vältän rasvaa ja jos jotain käytän se on margariinia tai öljyä.

olen ollut hoikka 38 vuotta näillä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme