Abc:llä naisten vessassa oli iso pökäle.. Kuka jättää vetämättä??
Kommentit (39)
Kokiko joku sen kakan niin inspiroivaksi kirjoituslähteeksi että piti tulla tänne palstalle siitä avautumaan?
Osta elämä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 15:50"]
Ulkomailla missä pienemmät viemäriputket törmää usein isoihin pökäleisiin pöntöissä. Pienemmät häipyy vetämällä mutta isot eivät taivu viemäriin.
[/quote]
Lontoossa eräässä pubissa oli naistenvessassa kun kannen avasi käsivarrenmittainen ja paksuinen jööti odottamassa, vaihdoin suosiolla toiseen koppiin.
Mua ällöttää se, kun ei voida pissata pöntöllä istuvillaan, vaan puoliseisovassa asennossa sohotetaan sitten pitkin reunoja, ettei se pyhä takapuoli ota kiinni reunoihin. Kyllä suomalaisissa vessoissa puhtaanapito on yleensä niin hyvä, että reunoille voi istua. Tai laittakaa paperia reunan suojaksi. Ällöttää mennä naisten vessaan, kun kuset on pitkin lauteita ja lattialla!
Kyllä perkele voi ihmisillä olla sitte tylsä elämä!
Eihän tuo vielä mitään, "vetämällä lähtee". Mä yritin käydä kierrätyskeskuksen vessassa pissalla, mutta edellinen asiakas oli käynyt isolla hädällä avaamatta kumpaakaan kantta. Jäi menemättä, vaikka multa nousi jo ruoat kurkkuun.
Eli vastaan mielenterveysongelmaiset. Ja kyllä, opetan myös lapsilleni, että pönttöön katsotaan ja se jätetään siistiksi seuraavaan varten. Kyllähän niitä kakkarantuja näkyy ihan työpaikallakin. Siis kuka kehtaa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 17:27"]
jospa se olikin pikkutyttö joka joko unohti tai sitten veti vessan mutta yleisten vessojen huuhtelupainikkeet on usein rikki..enkä kyllä opeta lastani kurkkimaan pönttöön. Kansi alas, huuhtelu ja ulos käsipesun kautta. Ite monesti vedän vessan ennenkin alan sinne kykkimään..
[/quote]
pitää katsoa minkälainen kakka on että jos se muuttuu epäilyttäväksi osaa mennä lääkäriin!!
[/quote]
Voihan tilanne vaatia vielä virkavaltaakin paikalla, jos syytä epäillä kynnys ylittyy.
Niin voi joskus käydä, varmaan sitä on yritetty vetää, mutta ei ole kertahuuhtelulla onnistuttu saamaan alas ja jätetty homma sikseen.
Tampereen Ikeassa, useamman kerran, naisten vessassa on ollut vetämättömiä pönttöjä yök. Käyn vain 2 tai 3 kertaa vuodessa siellä, joten aika hyvä saldo. Luulenkin, että lapsi laitettu vessaan yksin, eikä ole opetettu vetämistä tai unohtunut. Hyi silti.
Silloin tällöin näitä näkee, mä yleensä siirryn mahdollisimman nopeasti toiseen koppiin, ettei vaan jää epäilystä että olisin syyllinen.
Maalta tulevat kiinalaiset ja venäläiset jättävät vetämättä. Ovat tottuneet kyykkyvessoihin ja pitävät näitä meidän vessoja kamalan epähygieenisinä —> eivät halua koskea mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Maalta tulevat kiinalaiset ja venäläiset jättävät vetämättä. Ovat tottuneet kyykkyvessoihin ja pitävät näitä meidän vessoja kamalan epähygieenisinä —> eivät halua koskea mihinkään.
Joissain vessoissa olen nähnyt kylttejä useammalla kielellä kirjoitettuna että tarpeet tehdään istualteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain vessoissa olen nähnyt kylttejä useammalla kielellä kirjoitettuna että tarpeet tehdään istualteen.
Kyykkiksiin tottuneet tosiaan mielellään kiipeäisivät kyykkyyn sen istumarenkaan päälle. Tuloksena tästä älytön sotku ja myös ne renkaat menevät pilalle, kun niiden päälle kiivetään kengät jalassa. Sama porukka jättää vessan vetämättä.
Joskus tuntuu että niitä sotketaan tahallaan. Tässä eräänä kertana näin kun vesi tulvii pöntöstä lattialle, ja pakko oli mennä katsomaan onko kyseessä vesivuoto tms. Pönttö olikin tukossa ja täynnä vettä, johon oli pinnalle tehty pitkät kakka-makkarat.
Vierailija kirjoitti:
Se paska alkaa haista siellä pienessä kopissa.. Ruokaile siinä sitten ; x
apSiellä ABC:kin moni syö pöydissä . Ne pöydät on tarkoitettu siihen ilman lisämaksua . Vinkkinä seuraavaan kertaan niin ei tarvii kopissa aterioida .
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin näitä näkee, mä yleensä siirryn mahdollisimman nopeasti toiseen koppiin, ettei vaan jää epäilystä että olisin syyllinen.
Yleensä itse käyn yksin vessassa . En halua kenenkään kanssa samaan koppiin jossa näkee toisia asioilla .
Oli ihan varmasti Korian aapeesee, eikö ollutkin?
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää se, kun ei voida pissata pöntöllä istuvillaan, vaan puoliseisovassa asennossa sohotetaan sitten pitkin reunoja, ettei se pyhä takapuoli ota kiinni reunoihin. Kyllä suomalaisissa vessoissa puhtaanapito on yleensä niin hyvä, että reunoille voi istua. Tai laittakaa paperia reunan suojaksi. Ällöttää mennä naisten vessaan, kun kuset on pitkin lauteita ja lattialla!
Venäläisten naisten tapa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 17:27"]
jospa se olikin pikkutyttö joka joko unohti tai sitten veti vessan mutta yleisten vessojen huuhtelupainikkeet on usein rikki..enkä kyllä opeta lastani kurkkimaan pönttöön. Kansi alas, huuhtelu ja ulos käsipesun kautta. Ite monesti vedän vessan ennenkin alan sinne kykkimään..
[/quote]
pitää katsoa minkälainen kakka on että jos se muuttuu epäilyttäväksi osaa mennä lääkäriin!!