Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla on jo lapsenlapsia, kumpi on sinulle tärkeämpi, lapsesi vai lapsenlapsesi

Vierailija
18.12.2011 |

jos pitäisi näin ikävään kysymykseen vastata? kumman koet tärkeämmäksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, jotka nyt itsekin ovat jo vanhempia, ovat aikuisia ihmisiä. Kuitenkin minulle he ovat lapsiani ja lapsinani rakkaita nyt ja aina - mitä elämä heidän eteensä sitten tuokaan.

Lpasenlapset ovat rakkaita ja tärkeitä sekä omina ihaninia persooninaan, että rakkaitten lasteni ja heidän ihanien puolisoidensa lapsina. Ihmiselämän jatkumo menee niin, että kukin sukupolvi jatkaa elämää eteenpäin. Ei aikuisen ja lapsen tärkeyttä voi eikä tarvitse mitata samalla mittapuulla. Molemmat ovat tärkeitä.

Vierailija
2/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pakko vastata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on pointti? Tekeekö joku tuollaista jakoa? Miksi sinä noin kysyt?

Vierailija
4/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset ovat sinänsä ihan OK, mutta eivät lainkaan tärkeitä. Jos lapseni on onnettomuudessa, ryntään sairaalaan, mutta jos lapsenlapselle käy samoin, sinne ryntäävät hänen vanhempansa, en minä.

Vierailija
5/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset ovat sinänsä ihan OK, mutta eivät lainkaan tärkeitä. Jos lapseni on onnettomuudessa, ryntään sairaalaan, mutta jos lapsenlapselle käy samoin, sinne ryntäävät hänen vanhempansa, en minä.

Lapsenlapsihan on osa omaa lastasi ja siten osa sinua. Minulla ei ole vielä lapsenlapsia, mutta uskon että ovat yhtä tärkeitä kuin lapsetkin.

Vierailija
6/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhtaasti geeninäkökulmasta katsotaan. :D

Ja heidän kanssaan on elänyt ne lapsuusvuodet niin, että kehityksen on nähnyt päivittäin. Lapsenlapsia ei näe yhtä tiheästi ja heissä on sitä lapsen puolison puolen suvun perimääkin mukana.

Mutta toki se on liikuttavaa myös, kun oma lapsi saa lapsia. Se tuo taas uuden ulottuvuuden sekä suhteeseen omaan lapseen että tietysti lapsenlapsiin.

Mutta siis, minulle omat lapset ovat tärkeimmät.

Vierailija
7/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän suvussa on aina lapset tärkeitä, siis pienet ala-ikäiset lapset. Oli ne sitten omia, sisarusten lapsia tai lapsenlapsia. Jos joku meidän perheen lapsista sairastuu, niin kyllä on isovanhemmat ja vanhempien sisaruksetkin huolissaan.

Minä olen aina sitä mieltä, että lapset tulevat aina ensin, siis ennen aikuisia.

Ne joilla on enemmän elämää elettävänä, ja jatkavat meidän vanhempien geenejä, he ovat etusijalla kun palavasta talosta pelastetaan ihmisiä.

Tuntuisi todella kauhealta että jos minun perheeni olisi palavassa talossa, ja minun mieheni vanhemmat kävisivät pelastamassa mieheni, ja minun vanhempani pelastaisivat minut, ja lapsemme palaisivat talon mukana. Ei kyllä mieheni kanssa oltaisi koskaan enää missään tekemisissä vanhempienmme kanssa, jos heille ei olisi tärkeitä meidän tärkeimmät ihmisemme.

Vierailija
8/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän suvussa on aina lapset tärkeitä, siis pienet ala-ikäiset lapset. Oli ne sitten omia, sisarusten lapsia tai lapsenlapsia. Jos joku meidän perheen lapsista sairastuu, niin kyllä on isovanhemmat ja vanhempien sisaruksetkin huolissaan.

Minä olen aina sitä mieltä, että lapset tulevat aina ensin, siis ennen aikuisia.

Ne joilla on enemmän elämää elettävänä, ja jatkavat meidän vanhempien geenejä, he ovat etusijalla kun palavasta talosta pelastetaan ihmisiä.

Tuntuisi todella kauhealta että jos minun perheeni olisi palavassa talossa, ja minun mieheni vanhemmat kävisivät pelastamassa mieheni, ja minun vanhempani pelastaisivat minut, ja lapsemme palaisivat talon mukana. Ei kyllä mieheni kanssa oltaisi koskaan enää missään tekemisissä vanhempienmme kanssa, jos heille ei olisi tärkeitä meidän tärkeimmät ihmisemme.

olet oikeassa,

avuttomat lapset ovat aina ykkösiä t. mummi

Vierailija
9/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat lapset ovat tärkeimmät siihen asti kun tulee lapsenlapsia, ajattelin kans tuota tulipaloa, kyllä minä ryntäisin pelastamaan tuon maailman suloisimman pienen pojan ensiksi. terv mummu.

Vierailija
10/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ketä pitää auttaa tulipalon sattuessa ja se, ketkä tuntee itselleen läheisimmäksi, ovat eri asioita. Apu kohdistetaan tietysti niille, jotka eivät omin avuin selviä. Mutta omat lapset ovat omia lapsia.

Vierailija
11/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaan näin:

Lapsenlapsi

Perustelen sen sillä, että lapseni on jo aikuinen. Pärjää ja huolehtii iysestään.

Lapsenlapsi on siihen vielä aivan liian pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi