Mikä on NOLOINTA mitä sinulle on sekstaillessa/ romanttisessa kanssakäymisessä sattunut.
Itse kerran yhdenillanjutussa sammuin kesken panon. Mies oli aamulla vähän kylmänä ;D
Kommentit (5)
Tarkoituksenani kun oli naiskennella, mutta uni tuli. AP
Laukesin naisen suuhun vahingossa, kun en ehtinyt sanoa, että nyt tulee. Nainen oli nimenomaan painottanut, että ei saa laueta suuhun. Luuli vielä, että tein sen tahallani ja kävi aika lämpöisenä tuon jälkeen. Vahinko tuo oli vaikka toki olisin voinut ottaa enemmän varman päälle. No nyt jo oikeastaan vähän naurattaa koko episodi ja saipahan hän kokea ainakin kerran elämässään miltä sperma maistuu :)
oli, kun otin miesystävältäni ensimmäisen kerran suihin. Illalla olimme nauttineet runsaanlaisesti alkoholia ja miehen istuessa sohvalla hän kevyesti painoi päätäni, ja oksensin hänen syliinsä.
..pääsi tahaton pieni pieru lähetyssaarnaajassa. Minua nolotti, mutta mies sanoi, ettei ollut kiimaltaan huomannut mitään.
Toinen juttu oli, kun olin raskaana niin pääsi pissat, kun mies nai niin rajusti. Mua nolotti kauheasti, miestä ei.
Toi on nimittäin raiskaus, kipinkapin vaan poliisin pakeille!