Kansantukku
Tilasin Citydealin kautta Kansantukusta sähkötupakan jo muutama viikko sitten eikä sitä ole toimitettu. Tilasiko kukaan muu sieltä sähkötupakkaa? Laitoin sähköpostilla kyselyä. Katsotaan tuleeko vastausta vai onko ihan huijari firma. Nettisivut on ainakin tosi kököt.
Kommentit (41)
Tilasin samoin marrask. puolivälissä Epila-laserin, luvattu toimitusaika 4-8 vrk. Tuli muutama päivä sitten (!) postissa. Paperiin kääritty, ei kirjekuoressa tms. pakkauksessa. Ei mitään lähetettä tai kuittia mukana.
Vekotin oli mainosta paljon halpiksemman näköinen ja lisäksi rikki! Oli made in Korea, ts. vääränlainen pistoke, mukana löysä adapteri, jotta sopii Suomen-pistorasiaan. Tuote oli lisäksi rikki, virta ei mene päälle. Milläs palautan kun mitään kuittia ei ole olemassa? S-postitiedusteluuni ei ole vastattu.
Sain tuotteen yli 2 kk kuluttua tilauksesta, ja tuote oli rikki. Se oli tammikuuta 2012. Tämän jälkeen palautin tuotteen postitse, ja pyysin rahat takaisin. En halunnut uutta vastaavaa tuotetta, koska tuote oli halpis ja aivan muuta kuin mitä oltiin annettu ymmärtää.
Tammikuussa palauttamastani tuotteesta en ole useista pyynnöistä huolimatta vieläkään (kesäk. 2012) saanut rahojani takaisin. Uhatessani kuluttaja-asiamiehellä vastasivat sitten, että olin toimittanut heille väärän tilinumeron (joka oli se ja se). Ko. tilinumero ei todellakaan ole lähelläkään omaani ja tiedän, että olen toimittanut oikean numeron. (Kas sitäpaitsi kun eivät olleet olleet asiasta edes yhteydessä.) Rahoja ei tuonkaan viestinvaihdon (vajaa kk sitten) jälkeen ole kuulunut.
Nyt olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen.
Minäkin tilasin sen citydealin kautta myydyn sähkötupakan kansantukusta. Tein tilauksen 24.11., ja savuke tuli tänään, eli kuukauden kesti. Laitoin kyselyä heti, kun luvattu 2 viikon toimitusaika ylittyi, ja vastauksen sain jo seuraavana päivänä. Siinä pahoiteltiin viivästystä ja luvattiin toimittaa tuote ennen joulua. Asiakaspalvelu oli nopeaa, ja viivästys saattaa johtua siitä, että sähkötupakoiden myynti ollaan kieltämässä Suomessa.
Mäkin tilasin lahjakortin niihin kelloihin, eikä niitä edes pysty nettisivuilta tilaamaan, outoa... Vaikuttaa ihan huijarifirmalta kun ei ole edes mitään yhteystietoja.
Citydeal lahjakortissa vielä luki että se lahjakortti on voimassa 8.12. lähtien, eikä sitä pysty sieltä mitenkään tilaamaan.
Oli sitten eka ja vika kerta kun ostan mitään Citydealin kautta.
Eli vika ei ole teissä eikä välttämättä Citydealissa vaan tuossa feikkifirmassa!
tilasin eilen lisää makupaketteja (sain itse aloituspakkauksen n 3 vkn päästä tilauksesta eli toissapäivänä) ja tällainen vastaus tuli melkein heti listilauksen jälkeen.
Taitaavat olla paineessa suuren suosion vuoksi, mutta uskon kyllä, että lähetykset tulee kyllä aikanaan.
Arvoisa asiakkaamme,
suuresta suosiosta johtuen sähkötupakan lisämakujen toimitus on
viivästynyt ja saapuu eri paketissa kuin aloituspakkaus.
Pahoittelemme tapahtunutta, makupakkaukset lähtevät postiin
joulun välipäivinä.
Olemme erittäin pahoillamme joutuessamme rikkomaan lupauksemme
jouluksi toimituksesta. Emme osanneet varautua näin suureen tilausmäärään.
Ystävällisin terveisin,
Asiakaspalvelu
Kansantukku Oy
asiakaspalvelu@kansantukku.fi
...enpä usko, että tässä ketään huijataan - malttia vain - uusi yritys ja tilausten määrä kaiketi yllättänyt tuon City Dealin tarjouksen myötä.
Nautiskelkaa sauhuista (kun saatte paketin) ja Rauhallista Joulua
miten tuota sähkötupaakkaa ladataan?
Nyt tulivat tupakat,muttei mitään ohjeita kauan ladataan ja miten aine höyrystyy "tupakassa",kun muissa tupakoissa on pieni painonappi käyttöä varten.
tilasin myos-- eikä mitään kuulu ei tupakkaa eikä vastausta sähkoposteihin -- joten tutkintapyyntoo pitää ruveta väsämään vaikka ei niin isosta rahasta kysymys niin asiaa en periaatteesta tähän jätä-- niin ottaa päähän --
Tilauksen tein 24.11-asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä ainakin 4 kertaa ja kolme kertaa olen saanut erilaisen vastauksen...luvattiin ennen joulua, rekisteröinti ei ollut onnistunut,tilaus oli keskeytynyt.....
Onneksi tilasin vain yhden sähkösavukkeen ja taastusti VIIMEISEN kerran.
Täysin alaarvoista toimintaa!!!
Tilasin samoin marrask. puolivälissä Epila-laserin, luvattu toimitusaika 4-8 vrk. Tuli muutama päivä sitten (!) postissa. Paperiin kääritty, ei kirjekuoressa tms. pakkauksessa. Ei mitään lähetettä tai kuittia mukana.
Vekotin oli mainosta paljon halpiksemman näköinen ja lisäksi rikki! Oli made in Korea, ts. vääränlainen pistoke, mukana löysä adapteri, jotta sopii Suomen-pistorasiaan. Tuote oli lisäksi rikki, virta ei mene päälle. Milläs palautan kun mitään kuittia ei ole olemassa? S-postitiedusteluuni ei ole vastattu.
Tästä ilosta maksoin muistaakseni lähemmäs satasen :/.
Korjaus yllä olevaan viestiini - Epilan tilasin 9.12., mutta tosiaan se tuli postissa vasta muutama pvä sitten, ja oli rikki.
Kävinpä mielenkiinnosta tarkistamassa, paljonko Epilasta maksoin. 159 €! OVH muka 349 €. Anna mun kaikki kestää. Se halpa rimpula voisi arvoltaan olla 40 €. Siis maksimissaan. Toivottavasti saan joko toimivan vaihdossa t. rahat takaisin :/.
Heippa jotakin makuja saa http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/ tuosta kaupasta! ja nillä on "tupakkaa" itse lataava askikin myynnissä.
Citydealin lahjakortilla sykemittarin. Kyselinkin sitä jo kertaalleen sähköpostilla. Vastasivat viestiini nopeasti, että valitettavasti toimitus on viivästynyt ja ensi viikolla tuotteet lähtee postiin. Mutta se ensi viikko meni jo viimeviikolla;)
Tilasin minäkin jo lokakuun lopussa ja onneton maksoin samantien.Ei näy tupakoita eikä rahoja. Puhelimiin siellä ei vastata ( ei saa yhteyttä ) ja sähköpostia olen lähettänyt jo 4 kertaa. Eilen sain vihdoin vastauksen, että tilausta ei löydy!! Rahat on kuitenkin heidän tililleen maksettu. Haiskahtaa vahvasti koko touhu!
Kuka osaa sanoa, mistä niitä makupatruunoita saa tilattua? Tein juuri reklamaation CityDealille. Eihän se niin voi mennä, että maaksan 25 euroa laitteesta, jota en voi käyttää enää muutaman viikon kuluttua.
Kuka osaa sanoa, mistä niitä makupatruunoita saa tilattua? Tein juuri reklamaation CityDealille. Eihän se niin voi mennä, että maaksan 25 euroa laitteesta, jota en voi käyttää enää muutaman viikon kuluttua.
Ite oon miettiny ihan samaa. Olen kyllä yrittänyt meilillä mainita asiasta kansantukulle, mutta en ole saanut vastausta.. Netistä en löytäny niitä makupatruunoita, mutta en kyllä paljon jaksanut etsiäkkään kun ärsytti niin kovasti.
Tilasin abtronic joulukuussa 2011 ja kuinkakohan monta kertaa ovat sanoneet, että viivästyy. Löytyy mitä kummempia tekosyitä.
Vimmeksi piti lähettää 5.3, mutta tänään (8.3) vastasivat toiseen viestiini, että lähetetään tämän viikon aikana. Ensiviikolla sanovat taas samaa ja tuotetta ei näy.
pitää yrittää peruttaa.