mies petti erään ravintolan työntekijän kanssa
siitä selvitty ja kaikki ok. nyt huomasin tilinauhasta, että mies käy edelleen usein kahvilla kyseisessä ravintolassa... Mitä se tarkoittaa teidän mielestä?
Kommentit (9)
ole taso kovin korkealla.
Kuka panee jotain kapakkatyöntekijää?
Mä olen lakinainen ja kova pala.
että peli jatkuu. Voi olla että ei ole suhdetta enää, mutta joku sitä miestä raflaan vetää. Itse pidän tuota jo pettämisenä. Pitäis ymmärtää miehen paremmin.
Tarkoittaa sitä että miehesi edelleen ihastunut tyttöön. Tyttö voi olla myös tai sit hän ei ole ollut kovin vakavissaan miehen kanssa, ja on edelleen ystävällinen miehelle vaikka mies ravaa hänen työpaikallaan. ELLEI, tämä paikka nyt satu oleen sellainen jossa he käyvät poikaporukalla tms. mutta se että käy kahvilla TODELLA epäilyttää!
Ja lakinainen, oletko käynyt yökerhoissa (en tarkoita mitän lähiräkälöitä), yleensä baarimikot on aika hotteja ja ulkonäkö on ollut tärkeä työhön valitessa. En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä lakinaista.
Mies
Lisään äskeiseen, että _kahville_ mennään yleensä jutteleen tms. se kahvi ei ole olennainen :)
ja vaikka joisi vaan raanavettä. Ei pettäjän kuulu mennä paikkaan jossa on töissä tänä petoskumppani. Ei vaikka olisi kylän ainut kahvila ja kaikki kaveritkin menisi. Se ei vaan käy.
Ei miehelläsi ihan puhtaat jauhot ole pussissa. Ota asia puheeksi ja tee säännöt selväksi.
hän tapaa kyseistä naista edelleen. Onko se ok sinulle? Kysy mieheltä, missä hän käy yleensä lounaalla, kun pitäisi suositella tutulle. Jos ei kerro tuota paikkaa, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jos kertoo, on hänellä selittämistä.
sai uskoteltua sulle ettei mitään ole, joten voi jatkaa rauhassa sivusuhdettaan