Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis en ole rasisti (tai siis olen), mutta:

Vierailija
17.12.2011 |

Koulussa meillä on atk-luokat. Usein käy sillain, että olen siellä yksin.

Viime viikolla sinne tuli tummaihoinen miesopiskelija ja se istui viereiselle koneelle! Ja luokassa oli vapaana se 29 konetta. Ahdisti.

Eilen oli taas sama tilanne, olin yksin luokassa ja sinne tuli tummaihoinen mies ja istui viereiselle koneelle. Mulla oli vielä kuulokkeet päässä, niin tää tuli mun viereen seisomaan ja törötti siinä niin kauan että noteerasin hänet. Kysyi, että onko se kone vapaa! Sitten kun otin kuulokksset pois, niin alkoi kyselemään että mitä opiskelen ja kuinka kauan olen ollut siellä ja lopuksi kun lähdin, toivotti hyvää viikonloppua!

MITVIT??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sosiaaliset ihmiset on kyllä ihan kauheita. Kaasua vaan mukaville ihmisille.

Vierailija
2/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asun täällä tunturissa, yksin. En käy kaupassa, en missään. Lähimmässä kylässä asuva sukulainen tuo postit, ruuat tms portilleni (olen itse silloin sisällä). En ole kommunikoinut livenä ihmisen kanssa kolmeen vuoteen.

Suosittelen ap sulle samaa. On tosi ahdistavaa, jos kanssaihmiset esimerkiksi puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asun täällä tunturissa, yksin. En käy kaupassa, en missään. Lähimmässä kylässä asuva sukulainen tuo postit, ruuat tms portilleni (olen itse silloin sisällä). En ole kommunikoinut livenä ihmisen kanssa kolmeen vuoteen. Suosittelen ap sulle samaa. On tosi ahdistavaa, jos kanssaihmiset esimerkiksi puhuvat.

Mutta ei KUKAAN suomalainen olis tullu viereiselle koneelle, jos KOKO luokka on tyhjä!! Ja minä olen tosiaan itse sellainen erakko, niin tämä ahdisti ja syvästi.

Vierailija
4/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei KUKAAN suomalainen olis tullu viereiselle koneelle, jos KOKO luokka on tyhjä!! Ja minä olen tosiaan itse sellainen erakko, niin tämä ahdisti ja syvästi.

suomalainen mene istumaan kenekään viereen bussissa/metrossa/junassa jne, niin kauan kuin on tyhjiä penkkejä. Jos joku ulkomaalainen sattuu istumaan viereen vaikka olisi muitakin vapaita paikkoja ja sanoo "mitä kuuluu?", suomalainen ajattelee heti, että tyyppi on ryöstäjä/raiskari/hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän