Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MITÄÄN mikä auttaa oikeasti yskään????

Vierailija
17.12.2011 |

Mulla alkaa olla voimat loppu, reilu 1kk sitten yskin parisen vkoa ja nyt taas iskenyt joku pöpö ja yskin keuhkojani ja kalloani rikki vähän väliä.

Mitään ei vielä edes irtoa joten voitte kuvitella millaista paukutusta pidän ja samalla tuntuu että rintakehä repeää ja kallo halkeaa.

Ja jokainen yö heräilen sen takia kunnes herään lopullisesti viim klo05.

Ei jaksais:((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota juomapullo ja täytä se puolilleen vettä. Laita pitkä muovoletku pulloon ja puhaltele. Kuulemma irrottaa limaa. Näin mua neuvottiin terveyskeskuksessa.

Vierailija
2/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ota juomapullo ja täytä se puolilleen vettä. Laita pitkä muovoletku pulloon ja puhaltele. Kuulemma irrottaa limaa. Näin mua neuvottiin terveyskeskuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita aineita, jotka siihen auttaa. Ensin vaan pitäis varmaan tietää syy.

Jos on astma, niin kortisoni auttaa, joko hengitettävänä tai tablettimuotoisena, jos on riittävän paha tilanne.

Jos on hirveä määrä limaa, niin voisi auttaa joku limaa ohentava lääke tai limaneritystä vähentävä lääke.

Jos on taas yskänärsytystä, niin joku codeiinipohjainen voisi auttaa.

Mikään noista ei kyllä löyty apteekista ilman reseptiä, joten lääkäriin vaan ja syytä etsimään, niin eiköhän yskä lähde.

Keskiverrosti yskä lähtee yskimällä, mutta kannattaa nyt tarkistaa ettei ole esim. astma tai hinkuyskä tai vaikka poskiontelontulehdus, joka valuttaa limaa nieluun.

feikkilääkäri melba

Vierailija
4/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskänlääkkeet ihan turhia. Hunaja on todettu ihan toimivaksi yskänhillitsijäksi. Tosin senkin pitää olla kuumentamatonta, mutta suomalaiset hunajat on.

Vierailija
5/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilli riittää.

Myös kävelyllä käynti voi auttaa, jos ei siis ole kuumetta, niin kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät Mustanparran yskänmikstuuraa. Se ei ole hyllyssä esillä, mutta saat "tiskin alta" kun vain kysyt. Sisältää etanolia, salmiakkia ja hiukan kodeiinia (1mg/ml.) Auttaa samaan tapaan kuin Codesan Comp, jossa kodeiinia on 3mg/ml ja se on reseptilääke. Hinta on aika suolainen, 100ml:n pullo liki 8-10e.

Vierailija
7/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytin juuri tuota vesipulloa ja suolapiippua. Olin yskinyt kirjaimellisesti taukoamatta puoli vuorokautta, mutta loppui siihen!

Vierailija
8/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod-lääke. (reseptillä)

Lämmin vesi HUNAJALLA höystettynä. (reilusti hunajaa)

Näkkileipä kuiviltaan syötynä.

Kokeile ja hämmästy. :)

Vierailija
9/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä flunssahan ei koskaan esim lääkärintodistuksessa lue vaan esim minulla keuhkoputkentulehdus tai alkava keuhkokuume kerran..

Tuota codeiinia sisältvää yskänlääkettä meillä onkin, täytyy ruveta sitä ryystämään.

Muuten nuo yskänlääkkeet on aika kuraksi todettu, viimeksi tuolloin reilu 1kk sitten lääkäri tilttasi "litkut" aika täysin, varsinkin lapsilla/e.

ap

Vierailija
10/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama syötkö tablettina vai mikstuurana. Kokillaanauute on eri asia. Jos saat reseptin Vaikka 20kpl Panacodia, olo helpottuu kyllä. T: Mustanparran ehdottaja

Vierailija
11/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pelkiltään.

Vierailija
12/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko Cocillana tai Codesan Comp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi