Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä tapailumiehiä oikein vaivaa? Mikä yhtäkkinen tunku niille on tullut parisuhteisiin?

Vierailija
12.06.2024 |

Yhtäkkiä se onkin nimenomaan miehet, jotka haluaa sitoutua ja seurustella. Entä miehen biologia? Palstallakin moneen kertaan perusteltu asia, että mies on kuin kuhnuriampiainen, tai alfa-susi, jonka nyt vaan on pakko hedelmöittää naaraksia, kukkasia, mitälie? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten määrä on laskenut alle kriittisen pisteen eli ovat huomanneet että jos ei toimi nyt, ei välttämättä saa parisuhdetta koskaan. Nopeat vievät hitaampien naiset.

Vierailija
2/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun sitä itse haluaisi keskittyä kevyeen hauskanpitoon ja mukavaan stressittömään eloon. Ette edes uskoisi, millaisen prinsessadraaman eräs mies kehitti, kun en ollut heti valmis parisuhteeseen, veti kunnon kilarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meikäläisellä ainakaan mitään halua ole parisuhteen muodostamiseen. Muutama naisystävä riittää. Syynä se että lapset on tehty ja onnellisesti erottu ja vapaita ollaan. Tilanne voi tietysti muuttua.

Vierailija
4/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun sitä itse haluaisi keskittyä kevyeen hauskanpitoon ja mukavaan stressittömään eloon. Ette edes uskoisi, millaisen prinsessadraaman eräs mies kehitti, kun en ollut heti valmis parisuhteeseen, veti kunnon kilarit.

Miehistä on tullut jotain ihme draamakuningattaria.

Vierailija
5/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö jotenkin konservatiivisuuden ja uskonnollisuuden nousuun?

Vierailija
6/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian hot. 

Tätähän sä hait. Ole hyvä ja onnea. Kyllä, olen kade.

Vierailija
7/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut asiaa. Yhtä lailla ovat tuuliviireinä kuin ennenkin. Yhtenä päivänä ylitunteellisena selitetään kuinka on yhteys jne, seuraavana päivänä kaikki on dramaattisesti p.skaa jne.

Vierailija
8/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on tullut rauhoituttua, tällä hetkellä tapailen vain kahta. 

Vierailija
9/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian hot. 

Vaikka olenkin imarreltu, en usko, että johtuu siitä. Onhan näitä ollut mediassakin.

Vierailija
10/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut mies on alfa. Heikentynyt mies parisuhdemies. Älä vaan ota miestä parisuhteeseen, se voimaantuu ja alkaa taas perseilemään

Vierailija
11/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat alkaneet tajuta, että parisuhde naisen kanssa tuo heille terveyttä, hyvinvointia ja kohottaa statusta. 

Vierailija
12/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa saa haluta. Ei parisuhdetta tule jos toinen osapuoli ei sitä halua.

Vierailija
13/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Älä tuhlaa miesten aikaa jos et halua seurustella.

En katsoisikkaan naiseen joka käyttää typerää sanaa tapailumies.

Vierailija
14/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, Älä tuhlaa miesten aikaa jos et halua seurustella.

En katsoisikkaan naiseen joka käyttää typerää sanaa tapailumies.

No mutta, eihän sitä heti tiedä! Pitää tutustua toiseen, viettää aikaa yhdessä, tehdä asioita yhdessä, katsoa miten tullaan toimeen keskenään. Koskee niin miehiä kuin naisia. Miehillä kauhea hoppu kiirehtiä sitä suhdetta, vaikka toista ei vielä edes tunne kunnolla.

Vierailija
15/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot liian hot. 

Vaikka olenkin imarreltu, en usko, että johtuu siitä. Onhan näitä ollut mediassakin.

Just niillä 10% parhaimman näköisillä. Me Tavis-tainat jäädään rannalle ruikuttaan. 

Vierailija
16/16 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot liian hot. 

Just niillä 10% parhaimman näköisillä. Me Tavis-tainat jäädään rannalle ruikuttaan. 

Oletko kokeillut laittaa itsesi näkösälle niin, että sinut joku huomaa kun ei muuten voi löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän