Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pientä vielä voisin ostaa miehelle joululahjaksi?

17.12.2011 |

Haluaisin ostaa miehelle jotain kivaa joululahjaksi. Siis jotain sellaista mistä mies oikeasti tykkäisi.

Mies on sellainen rauhallinen älykkö, joka ei harrasta oikein mitään muuta kuin opiskelua.

Olen ostanut nyt 2 lahjaa - kirjan ja pullon. Nyt mietin, että koska varmaan kukaan muu (paitsi ehkä minun vanhempani) eivät muista häntä jouluna, niin voisin ostaa vielä yhden paketin.

Mikä se voisi olla?

Mieheltä jos itseltään kysyy, niin ei tarvitse mitään (mikä on varmasti totta).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää kyllä esim. jalkahoidosta tai kasvohoidosta, mutta harva mies sinne itse tulee menneeksi. Olen myös ostanut Suunnon kellon, harrastukseen liittyvää nice to have turhaketta ym.

Vierailija
2/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole koskaan käynyt jalka- tai kasvohoidossa (enkä myöskään halua), joten jos miehelle moisen ostaisin, niin varmaan passittais mut Hesperiaan ;-)

Suunnon kello olis muuten kiva idea, mut hällä on jo sellainen.

Kuten sanoin, niin harrastuksia ei ole nyt tuota opiskelua lukuunottamatta. Vie kaiken ajan perheen isältä, kun käy töissä ja opiskelee vielä approa tässä talvella sivussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu kerran sellaisen ja se on ehottomasti paras lahja minkä oon ikinä saanu.

Vierailija
4/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti mihin tahansa ravintolaan olis kyllä taatusti hyvä. Pitänee kirjoittaa sellainen vaikka itse ;-)

Kiitos hyvästä vinkistä!

Vierailija
5/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekokoanne, mutta just mietin itse että ostaisinko miehelle vielä "Baby Blues"-sarjan kirjan koska miehen mielestä ne on aika hauskoja ja kevyttä luettavaa.

Vierailija
6/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on älykkö, se haluaa vaan ettet kysele typeriä etkä hössötä. Se riittää.

Vierailija
7/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset oikeat jonkun käsintekemät:)

Vierailija
8/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat varmasti jumissa kaikesta pänttäämisestä. :)

Rannekello. Omalla miehelläni niitä on useita, osa kalliimpia ja osa halvempia, ne ovat tavallaan hänen korujaan joita vaihtelee asun ja fiiliksen mukaan.

Jotain hiusten- tai ihonhoitotuotteita. Joku tuoksu.

Uudet kotihousut tai -asu jos sellaisia käyttää.

Pyyhe ja/tai kylpytakki. Muuta saunatavaraa kuten löylyn henki tai mitä niitä nyt on, uusi löylykiulu, laudeliina tms. Aamutossut.

Huivi, käsineet, pipo/hattu.

Vierailija
9/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minusta kiva lahja.

Vierailija
10/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 2 aikuista ja lapset 11 ja 4. Baby blues kirjoista ei ole kokemusta.

Vierailija
11/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras lahja mitä mies voi kuvitella on viinaa ja pillua. Ja koska olet viinaosuuden jo hoitanut, anna jotain pilluun liittyvää. Mieluiten sheivattu (sokeroitu/vahattu tms.) himokas märkä pillu käärittynä lahjanauhaan. Ei voi mennä vikaan.

Toki tällainen lahja on hankala toteuttaa jos on sukujoulu tms. Mutta ehkä voisin askarrella jonkinlaisen lahjakortin sitä pillua varten, kortin jossa vihje myöhemmin annettavasta lahjasta.

Oman miehen ainoa toive on siis tuo lahjanauhaan kääritty posliinipimpero, vielä en ole muita lahjoja keksinyt, mutta taidanpa jonkin viinapullon ostaa.

Vierailija
12/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on älykkö, se haluaa vaan ettet kysele typeriä etkä hössötä. Se riittää.

Mä olen varma, että se on kuitenkin hirveän otettu, jos ostan sille jotakin, josta näkee, että olen ajatellut juuri häntä.

Sinänsä on hassua, että mä olen mieletön puhua pulpattamaan ja mies taas on rauhallinen, mut menee ihan sekaisin, jos en puhukaan. Haluaa siis kuulla koko ajan jotain "pöpätystä" ;-)