Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos te saatte miehen kanssa vapaata lapsista,

Vierailija
17.12.2011 |

ihan yön yli, niin keksiikö teidän mies koskaan mitään tekemistä? Mua ärsyttää suunnattomasti, kun mun mies ei keksi koskaan mitään. Tuo haluaisi vain seksiä ja hyvää syötävää. Mulle se ei oikein riitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon kuin minäkin. Tosin meillä joka toinen vkonloppu lapsivapaa, että ei välttämättä vertailukelpoista ;)

Vierailija
2/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yömyöhään ja nukkua pitkään. Ja olettaa että kahvi on valmiina kun herra nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alasti hengailee ja hyväilee eri paikoissa asunnossa, just tuota tturhaa vinkumista että pitäis olla tekemistä ja extreme kokemuksia aina, olet lapsen kengissä vielä aloituksestasi päätellen.

Vierailija
4/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kaipaat jotain ohjelmaa, niin eikö sinun tehtäväsi ole myös keksiä mitä tekisitte? Minulle ja miehelleni riittää vallan mainiosti ravintolaillallinen ja kahdenkeskinen aika kotona. Joskus mennään hotelliin jonnekin kauemmas.

Vierailija
5/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaankaan ole niitä ihmisiä, joiden pitää viuhtoa koko ajan pitkin ja poikin, mutta voishan sitä edes joskus mieskin edes yrittää keksiä jotain muutakin kuin sitä herkuttelua kaikin tavoin.

Vierailija
6/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tosiaan riittä se ruoka, juoma ja seksi. MIkäs siinä, minä päätän muusta :)

Vierailija
7/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän varmasti keksisi, mutta emme ole vielä koskaan halunneet vapaata lapsista.

Vierailija
8/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen keksivät jotain. Nyt on kysymys siitä, että ollaan parisuhteessa, jossa pitäisi rakastaa toista ja joskus näyttääkin se ja ajatella välillä, että mitkäköhän tuo mun rakas vaimo haluaisi tehdä ja toteuttaa se. Eikö meistä jokainen odota välillä puolisoltaan jotain muistamista, huomioimista jne?

Vierailija
9/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan että eikö sinulla itselläsi ole aivoja ja luovuutta keksiä sitä tekemistä ?

Vierailija
10/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten koskaan sanonut sille: osoita mielikuvituksellisella illalla, että välität minusta.

(Ja mitä se muuten olisi, mitä hänen pitäisi keksiä? Luettele esimerkkejä!)

Vierailija
11/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen keksivät jotain. Nyt on kysymys siitä, että ollaan parisuhteessa, jossa pitäisi rakastaa toista ja joskus näyttääkin se ja ajatella välillä, että mitkäköhän tuo mun rakas vaimo haluaisi tehdä ja toteuttaa se. Eikö meistä jokainen odota välillä puolisoltaan jotain muistamista, huomioimista jne?

Miksi vaimot odottavat, että heidän miehensä ovat ajatustenlukijoita, jotka osaavat täyttää vaimon salaiset toiveet? Miksi miehiltä odotetaan tällaisia "rakkaudenosoituksia"? Tällaisista odotuksista seuraa aina pahaa mieltä molemmille osapuolille ja rouva saa hyvän syyn heittäytyä marttyyriksi.. Hohhoijakkaa.

Vierailija
12/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin aikaa järjestää laatikot ja kaapit.

Vierailija
13/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies sen yhden kerran pyytämättä ja yllättäen keksii jotakin yhteistä tekemstä, niin se onkin sitten vääränlaista. Vihainen vaimo ilmestyy AV:lle valittamaan miten paska mies hänellä on, kun se järkkäs ohjelmaa vaikka kerrankin olisi saanut nukkua kun lapset oli hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi