Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: oon vasta 32 ja näytän rupsahtaneelta

Vierailija
17.12.2011 |

Laittauduin juhliin aamulla ja tajusin viimeisen vuoden sisällä vanhentuneeni ihan yhtäkkiä. Olin aikaisemmin pikemminkin ikäistäni nuoremman näköinen. Vielä 30-vuotiaana ihmiset ihmettelivät voinko olla muka niin "vanha" jne

No nyt peilistä katsoo kulahtaneen näköinen eukko. Silmäpussit, turvotusta, ekoja otsaryppyjä. Paino tahtoo nousta vaikka syön vähemmän kuin koskaan.

Auttakaa nyt arvon mammat mitä voin tehdä, etten näin nuorena rupsahtaisi. Aurinkoa olen aina välttänyt, en tupakoi jne vettä juon paljon ja liikun. :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä. Näytin aina paljon nuoremmalta, nyt vähintään ikäiseltäni.

Vierailija
2/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen samassa veneessä =D kai tää alamäki ny alkoi XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin näytin aina hyvältä vaikka yön valvoneena. Nyt näytän kulahtaneelta vaikka olisin nukkunut hyvin ja syönyt terveellisesti :(

Ap

Vierailija
4/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain hyväksyä.

Vierailija
5/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla pitää syödä keveästi ja sulatonta, jotta aamulla ei ole isot silmäpussit ja ryppyjä. Alamäessä täälläkin ollaan, ikää 34v.

Vierailija
6/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla ne tärkeimmät. Eikä ainakaan mitään vähärasvaista diettiä, se rypistää ihoa. Itse olen huomannut, että silmänympärysrypyt vähenevät, jos nukkuu selällään eikä niin, että iho menee yöllä kurttuun tyynyä vasten. Mistään ryppyvoiteista ei ole apua, mutta jollain hyvällä voiteella tai vaikka ihan kookosöljyllä kannattaa rasvata, ettei iho pääse kuivumaan ja rypistymään sen takia.

Vierailija
7/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo menee kyllä ohi

terv. 48v iloinen ja itseensä tyytyväinen ruttunaama

Vierailija
8/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ja todella paha alamäki alkoi n. vuosi sitten, en tiedä onko kyse muusta kuin silmäpusseista mutta ne ovat niin näkyvät (ainakin itselle) että meinää masentaa. Meikillä ei saa enää sellaista kaunista naamaa, meikittömänä olen ollut aina vaatimattoman näköinen.

Pikkujouluihin laitoin laadukkaat irtoripset ja se hämäs kyllä hienosti.

Muuten olen kiinnittänyt huomiota ruokavalioon ja syön nykyisin huomattavasti terveellisemmin ja treenaan rankasti kolmesti viikossa. Se saa ihonkin jotenkin hehkumaan ja ainakin kroppa pysyy nuorekkaana.

Olen luvannut itselleni 5-10 vuoden sisään jotakin kevyttä kauneuskirurgiaa (silmäluomileikkaus laserilla) ja jo se ajatus tekee sen, ettei asiasta jaksa stressata.

Vierailija
9/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vasta alkamassa. Ikää on 50 ja risat.

Vierailija
10/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös huomannut, että ihon heleys ja nuorekkuus ovat väistymässä :-( Olen luonnostani aivan tummatukkainen ja eilen löysin myös kaksi ensimmäistä harmaata hiusta!

Tosin isälleni harmaita hiuksia tuli 25 -vuotiaana...

Vierailija
11/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa eivielä tule kauheasti ryppyjä mutta moni saa silmäpussit, turvotusta tulee herkemmin, aineenvaihdunta hidastuu ja lihoaa helpommin. Sellainen tyttömäisyys alkaa kadota.

Tuo yli viiskymppinen tuossa yläpuolella sekoitti asiat. Tuossa iässä on vanhenemisen toinen, isompi aalto. Ihon kimmoisuus vähentyy tuolloin olennaisesti ja ryppyjä alkaa tulla kunnolla. Leuan alle tulee heltta ja silmäluomet alkavat lerpottaa. Maan vetovoima kutsuu rintoja ja vatsaa. Kolmas aalto on sitten se viimeinen niitti siinä 70+ iässä jolloin tulee mummomainen ulkonäkö, luusto haurastuu ja painuu kasaan, ryhti huononee, iho on kauttaaltaan ryppyinen jne

Nauttikaa siis kolmekymppiset vielä. Ette ole tytönheitukoita enää mutta vanhuuteen vielä rutkasti matkaa!

Vierailija
12/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v mittarissa ja vaikkei kauheita ryppyjä olekaan, niin huomaan että parin vuoden sisällä lähtenyt sellainen tietty raikkaus, hehkeys ja tyttömäisyys. Jyrkkenevää alamäkeä ootellessa...

Vierailija
13/13 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin huomasin, kun laitoin luomiväriä, että ei sitä niin pinkeä enää 40-vuotiaana ole. Luomi kun menee mukana luomivärin levityksessä ja jää sit kurttuun, nauratti oikeastaan. ;) Ryppyjä on silmien ympärillä, vatsaröllöt roikkuu, mutta ei se haittaa. Itsestä tuntuu, että nyt on se hetki elämässä, kun voi reilusti olla oma itsensä eikä ole tarvetta välittää muiden mielipiteistä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä