Paha olla OV.
Huokaus.... Vanhemmat eronneet, masentuneet, rahattomia, ongelmissa. Lapsuudenperheeni hajosi. Kaikilla nuoremmilla sisaruksillakin ongelmia... En kestä enää :'( Täysin turvaton olo ilman tukiverkkoa :'( Ainut joka kantaa on oma koulutus ja työ... Mutta kaikki juhlapyhät esim hyvin vaikeita ja raskaita. Osaisiko joku suositella pk-seudulta hyvää ja luotettavaa ja mahd edullista terapeuttia?
Kommentit (4)
Kannattaisikohan sinun käydä terveysasemalla lääkärin luona ja pyytää lähete ainakin aluksi psykiatrisen sairaanhoitajan luokse. Pääsisit keskustelemaan sinua vaivaamista asioistasi.
jotenkin minä keskimmäinen lapsi jouduin aina kaikkien riitojen väliin ja välittäjäksi, nuorempi sisar masentunut ja äiti taloudellisessa ahdingossa. jouluksi kaikki tulevat meille. minulle on kehittinyt kuulemma jo lapsena ylikehittynyt tai herkistynyt stressi koska olen aina joutunut välittäjäksi tilanteisiin jotka koskiivat aikuisia, aina huolehtimassa toisten tunteista ja sitten masennuin tai uuvuin. koen huonommuuden tunnetta kun en jaksa kuunnella siskoni ongelmia ja yrittää auttaa häntä vaan ohjasin hnet ammattiauttaja luokse. huokaus. minun ongelmani taas kääntyvät sisäänpäin ja riittämättömyyden tunne ja huonommuuden tunne ettei huolehdi kaikesta ja kaikista.
Itselläni huono malli parisuhteesta lapsuudenkodissa. Jouduin aina nuorimpana vanhempien riitojen välille ja sovittelijaksi. Olin yksinäinen. Nyt isona olen huonossa parisuhteessa ja yksinäinen. Olen joutunut sovittelijaksi vanhempieni ja mieheni välille. Olen suodatin. Väsyin ja masennuin. Nyt elämänilo ja lanka hakusessa. Mitä sitä haluaisi loppuelämältään.
Ettekö voi tukea toisianne ongelmissanne?