Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhempien joululahjat

Vierailija
17.12.2011 |

Miehen vanhemmat on rikkaita ja erittäin nuukia. Heidän tyttärensä sitten ehdottaa joka joulu ettäostetaan yhteislahja( 3 sisarusta) heille ja summa aika iso. Sillä sitten ostetaan jotain mitä he eivät itse raski ostaa. Älytöntä minusta. MInusta ihan riittäisi jos veisimme vaikka joulukukan, kun heillä on varaa itsellä vaikka mihin ja meillä on oikeasti muitakin menoja paljon. Mies sen päättää kun hänen vanhemmista on kyse, mutta harmittaa kyllä todella paljon.

He itsekin ovat muistamistensa kanssa todella pihejä, enk heiltä mitään tarvitsekaan todellakaan. Mutta ostaisivat itse mitä tarvitsevat eikä meidän köyhien tarvitsisi sponsoroida. Luulisi että edes sanoisivat että ei tarvitse, tai eivät ottaisi vastaan. Mutta mitä vielä! Ovat iloisia kun ei tarvitse itse ostaa. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jos ei osallistu, anoppi piiloilkeilee seuraavan vuoden minulle asiasta. Eli ennemmin se rahanmeno kuin se ilkeily. AP

Vierailija
2/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehesi osallistuu omasta palkastaan? Eihän niiden tarttee tietää, kenen rahoista siihen on osallistuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on yhteiset rahat. Ja ihan periaatteesta ärsyttää. Lyhentäisi vaikka lainaa ennemmin sillä rahalla.. AP

Vierailija
4/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat on rikkaita ja erittäin nuukia.

He itsekin ovat muistamistensa kanssa todella pihejä, enk heiltä mitään tarvitsekaan todellakaan. Mutta ostaisivat itse mitä tarvitsevat eikä meidän köyhien tarvitsisi sponsoroida.

jääpähän enemmän perintöä....

Vierailija
5/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan polven ihmiset ovat nuukia ja sen vuoksi heillä ei olekaan niin paljon ongelmia velkaantumisen kanssa kuin nuoremmilla polvilla. Rakkautta ei voi mitata rahassa. Omat lapset ovat varmasti paljosta kiitollisia omille vanhemmilleen, eikä vanhempien piheys poista sitä kiitollisuutta. Toivoisin itsekin, että osaisin olla vähän pihimpi. Arvostan ihmisiä, jotka osaavat säästää rahaa, elävät varojensa mukaan, eivätkä tuhlaa turhuuteen. Miehelläsi on oikeus ostaa vanhemmilleen kunnon lahja. Eivätkö isovanhemmat sitten koskaan ole auttaneet teitä lastenhoidossa, muistaneet lapsia syntymäpäivinä, kestineet teitä kotonaan tms.? Vaikka eivät olisikaan, niin he ovat kasvattaneet sinun miehesi ja hänen sisaruksensa aikuisiksi ihmisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän