Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teitä kaivertaa muiden ihmisten asiat/elämä?

Vierailija
17.12.2011 |

On oikeasti kamalaa lukea näitä juttuja, mitä tänne kirjoitatte. Onko elämä oikeesti noin kamalaa teidän mielestä`?

Mä olen onnellinen, ei ole sotaa, ei ole nälän hätää. Mua ei kiinnosta pätkääkään onko naapurin Ellinooralla sukkahousut joulujuhlissa tai onko naapurin Eliaksella Reimatecit vai Seppälän haalarit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti kamalaa lukea näitä juttuja, mitä tänne kirjoitatte. Onko elämä oikeesti noin kamalaa teidän mielestä`?

Mä olen onnellinen, ei ole sotaa, ei ole nälän hätää. Mua ei kiinnosta pätkääkään onko naapurin Ellinooralla sukkahousut joulujuhlissa tai onko naapurin Eliaksella Reimatecit vai Seppälän haalarit.

En mä kamalasti ole nähnyt noita sun kuvaamiasi keskusteluja naapurin Eliaksen Reimateceista, mutta aika paljon sellaisista asioista, jotka kuvastelee yhteiskunnan ilmiöitä ( esim. tänään keskustellut köyhyys-jutut) tai asiat jotka välillisesti koskee meistä jokaista esim. subjektiivinen päivähoito-oikeus.

Ei sun ole pakko noihin keskusteluihin osallistua, jos et halua.

Vierailija
2/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin vatvoa muiden elämiä joskus yläasteella, sittemmin ei ole kiinnostanut kuin oma, avomieheni ja perheeni elämät. Ja yläkerran naapurin joka luukuttaa bassoa yökolmelta. En ymmärrä, miten jotkut viitsivät tuhlata hirveästi energiaa pohtimalla muiden asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kamalasti ole nähnyt noita sun kuvaamiasi keskusteluja naapurin Eliaksen Reimateceista

Vierailija
4/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti kamalaa lukea näitä juttuja, mitä tänne kirjoitatte. Onko elämä oikeesti noin kamalaa teidän mielestä`? Mä olen onnellinen, ei ole sotaa, ei ole nälän hätää. Mua ei kiinnosta pätkääkään onko naapurin Ellinooralla sukkahousut joulujuhlissa tai onko naapurin Eliaksella Reimatecit vai Seppälän haalarit.

En mä kamalasti ole nähnyt noita sun kuvaamiasi keskusteluja naapurin Eliaksen Reimateceista, mutta aika paljon sellaisista asioista, jotka kuvastelee yhteiskunnan ilmiöitä ( esim. tänään keskustellut köyhyys-jutut) tai asiat jotka välillisesti koskee meistä jokaista esim. subjektiivinen päivähoito-oikeus. Ei sun ole pakko noihin keskusteluihin osallistua, jos et halua.

Vierailija
5/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jollain on sellaista mistä minä vain haaveilen. TÄällä on hyvä purkaa sitä pahaa oloa.

Toiset kehtaavat tehdä sellaisia röyhkeitä ratkaisuja, minä elän huonoa elämää koska en kehtaa. Kateutta tunnen niitä ihmisiä kohtaan ja olo paranee kun saan täällä haukuttua niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan