Mikä on ohjelmistokehitys englanniksi?
Nyt tarvitaan käännösapua. Jos et tiedä, kysy vaikka mieheltäsi, jos vaikka olisi sellainen.
Kommentit (13)
tota itsekin ajattelin.
Kysyin, koska ajttelin että niitä on varmaan monia variaatioita.
ihmeessä pitäisi kysyä mieheltä? Kyllä minulla sellainenkin on, mutta niin on myös omat aivotkin
T: alan opiskelija
kysy vaikka mieheltäs, jos et itse tiedä. Eli jos tiedät, niin älä kysy ;D
Onko sinulla ongelma sukupuolen ja tulevan ammatti-identiteetin kanssa?
T: alan maisteri
vaan ongelmana on ap:n viestistä välittyvä asenne, ettei nainen voi tietää tietotekniikkaan liittyviä asioita.
Eipä täällä yhdessäkään "mikä on hyvä talvihaalari/mikä täyte sopii piirakkaan/mitä lahjaksi 6-vuotiaalle" -kysymyksessä kehoteta kysymään asiaa mieheltä jos ei itse tiedä. Kaikissa muissa aiheissa vain kysytään, ja katsotaan osaako joku vastata. Sen sijaan lähes aina kun kysymys koskee tietokoneita, teknisiä laitteita tms. on kysymyksen lopussa maininta miehistä "jos vaikka jonkun mies tietäisi/kysy mieheltäsi tietääkö hän.../onko kenelläkään miestä joka tietäisi".
kysy vaikka mieheltäs, jos et itse tiedä. Eli jos tiedät, niin älä kysy ;D
Onko sinulla ongelma sukupuolen ja tulevan ammatti-identiteetin kanssa?T: alan maisteri
On kyllä alalla yleisesti käytetyin termi.
Application development on sovelluskehitys. Software development on ohjelmistokehitys.
T: Nainen
Application development on sovelluskehitys. Software development on ohjelmistokehitys.
T: Nainen
No kerropa mikä on ohjelmiston ja sovelluksen ero?
on useiden ohjelmien, sovellusten, muodostama kokonaisuus.
Kaikki ohjelmistot eivät ole sovelluksia, vaan esimerkiksi käyttöjärjestelmiä, palvelimia tai infrastruktuuria.
"Software development" på engelsk er programvareutvikling refererer til prosessen med å lage og designe dataprogrammer, applikasjoner eller systemer som bruker programmeringsspråk. Det involverer ulike stadier, inkludert planlegging, koding, testing og distribusjon. Du kan finne ut mer om en full-cycle development her https://vector-software.com/ Den omfatter hele prosessen, fra innledende behovsanalyse til løpende vedlikehold og oppdateringer, og sikrer en helhetlig og godt avrundet tilnærming. Den konnen hele procesen, fra inlnledinde behovsanalyse til lopende tällende og attäptenninger, og sikker en öhestellig og godt avrundet apprächsen.
käykö software development?