Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulla on tunne että haluaisin kuolla

Vierailija
16.12.2011 |

mulla on ihana perhe, 3 ihanaa lasta jota rakastan yli kaiken ja mies joka nyt on mitä on, mutta meillä menee ihan ok, rakastan häntä, mutta mua inhottaa sen kaljan kittaaminen joka ilta. Mies opiskelee ja käy samalla töissä. itse olen hoitovapaalla. Meillä ei koskaan riitä rahat mihinkään. Mua ahdistaa ja vituttaa se. Haettiin nyt joulukuulle toimeentulotukea (ei olla haettu pitkiin aikoihin vaikka oltais oltu laskennallisesti oikeutettuja) nyt meille sitten tuli HYLÄTTY PÄÄTÖS. miehen 400e veronpalautustentakia, jotka kuitenkin on menneet suoraan ulosottoon. nyt joudun siis tekemään oikaisuvaatimuksen ja mua ei kiinnostais yhtään. Energiat on ihan lopussa. Mä vaan itken. En jaksa tätä paskaa. töitä olen ettinyt kohta 5kk ja vaan 3 haastatteluun päässyt. mitään en ole saanut.

Mä en enää jaksa. Mulla on krooninen munuaiskeräsen tulehdus, jota seuraillaan labrakokeilla puolen vuoden välein ja ens viikolla saan taas tietää et missä nyt mennään. Välillä oikeesti toivon et se ois pahentunut ja kuolisin pois. Ei tarvis enää laskee kaupassa pennejä et saako tummaa vai vaaleeta makaroonia jauhelihan kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme