Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin vaikea ymmärtää että metroissa ja ratikoissa ENSIN ULOS ja SITTEN SISÄÄN

Vierailija
16.12.2011 |

Perkule

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kuinka ihmisillä voikaan olla tuollaisia ongelmia. Että ihan, ENSIN ULOS ja SITTEN SISÄÄN.. Voi ihmis raukat, koettakaa selvitä.

Vierailija
2/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vai juoksee minkä kerkiää välineestä toiseen. Kyllä ne ulos pyrkivät ehtivät ulos myöhemminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vai juoksee minkä kerkiää välineestä toiseen. Kyllä ne ulos pyrkivät ehtivät ulos myöhemminkin

Voi luoja, ootko tosissas??? just tollasia mänttejä löytyy.. Toivottavasti kaadut jalkoihisi kiilatessasi metrosta ulos tulevia

Vierailija
4/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kuinka ihmisillä voikaan olla tuollaisia ongelmia. Että ihan, ENSIN ULOS ja SITTEN SISÄÄN.. Voi ihmis raukat, koettakaa selvitä.

Tälläiset asiat kun vaan tulisi osata ihan peruskäytöatapojen kautta;)

Vierailija
5/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun minä satun tulemaan ovista ulos ensin, tietty! :)

Vierailija
6/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten koskaan juolahda mieleen että jos väistäisit ovella n 3-10 sekunnin ajaksi sivuun, sinun ei tarvitsisi puskea vastavirtaan koko matkaa ensin ovesta sisään ja sitten istumapaikkaa etsiessäsi, vaan ihan joka ikinen ihminen pääsisi liikkumaan nopeammin.

Vierailija
7/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun minä satun tulemaan ovista ulos ensin, tietty! :)

voivat odottaa että siististi pukeutuneet uraihmiset pääsevät edelle. Meillä on kiire, toisin kuin heillä.

Vierailija
8/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istuu jonkun tuntemattoman viereen bussissa/junassa/metrossa jne. Ja yhtäkkiä se ikkunapaikkalainen nousee ylös ja rupee tunkemaan siitä toisen ihmisen yli käytävälle kun pitäs päästä bussista ulos. Miten vaikeaa voi olla sanoi esim. "anteeks, jäisin tässä" tai jotain, että ihminen tajuaa väistää eikä vaan jyrätä yli ennenkun toinen ymmärtää mitään. Ja näitä on meinaan paljon. Nykyään jos olen oikein vittumaisella tuulella niin en päästä lähtemään vaan jään tyynesti istumaan ja olen niinkun en huomaisikaan kunnes tyyppi lopulta osaa avata suunsa

Vierailija
9/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin uranainen, mutta en silti töni muita ja kuvittele olevani ainut kiireinen, jonka asia on kotiäitiä tärkeämpi.

Nimittäin olen minäkin vaunuineni pyrkinyt ulos täydestä bussista, kun joku hienohelma otti asiakseen kertoa kuinka hänellä on kiire ja minun olisi pitänyt jäädä siihen keskelle tukkeeksi ja kaikkien tönittäväksi. Jokainen vähäjärkinenkin ymmärtää, että jos se tulos avataan, niin virtaus on suurempi.

Ja minkä takia jonkun bisnesnaisen tai -miehen kiire olisi niiden ongelma, jotka osaa aikataulunsa hoitaa niin ettei tarvi aina juosta?

Tänään oli muuten aamumetrossa just tollanen tilanne, ihmiset on niin itsekkäitä, ihan kun se kuski vetäis ne ovet kiinni ennenkuin kaikki on sisällä.

Vierailija
10/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuski laittoi ovet kiinni astuessani sisään täyteen bussiin. Kerran käteni jäi taas ovien väliin, kun olin poistumassa. Kumpikin sattui perkeleesti.

Näin asiaan kuulumattomasti:Dd

Vierailija
11/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niin kiireisiä nykyään

Vierailija
12/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistun metron ovista noin 400-500 kertaa vuodessa, ja aina sama juttu, ei meinaa ulos päästä.

Itse ihmettelen toistakin asiaa: miksi ihmeessä useimpien on sisälle metroon päästyään pakko pysähtyä heti seisomaan siihen oven sisäpuolelle. Eikö voi tajuta, että takana on 10-15 ihmistä, joiden pitäisi myös mahtua sisälle, ennenkuin ovet suljetaan.

Vierailija
13/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
14/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan luotua hienoa ruuhkatunnelmaa jo 3 ihmisen kesken, ihan kuin asuttaisiin oikeassa metropolissa!

Näille junteille tekisi hyvää pieni opintomatka oikeiden miljoonakaupunkien julkisissa. :)

Vierailija
15/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan luotua hienoa ruuhkatunnelmaa jo 3 ihmisen kesken, ihan kuin asuttaisiin oikeassa metropolissa!

Näille junteille tekisi hyvää pieni opintomatka oikeiden miljoonakaupunkien julkisissa. :)

Joo, hiukan kun saisi kunnon anonyymiä kopelointia aamuruuhkassa, niin tuskin muistaa jäädä oikealla pysäkillä pois...

Mutta vakavasti puhuen ärsyttää myös ne tollukat, jotka kulkuvälineeseen astuttuaan jäävät siihen oven sisäpuolelle seistä tönöttämään ja arpomaan, että mihinkäs mä nyt sit menisin, oikeelle vai vasemmalle vai jäiskö ihan vaan tähän.

Vierailija
16/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

..kulkuvälineeseen astuttuaan jäävät siihen oven sisäpuolelle seistä tönöttämään ja arpomaan, että mihinkäs mä nyt sit menisin, oikeelle vai vasemmalle vai jäiskö ihan vaan tähän.

[/quote]

Ja myös ne jotka jäävät seisomaan kun eivät viitsi istua kenenkään viereen, tai bussissa ravaavat bussia edestakaisin etsien täysin tyhjää paikkaa ja sitten päättävät jäädä seisomaan...

Vierailija
17/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin ovat myös ihmiset jotka valtaavat penkkejä joukkoliikenteessä penkkejä laukuillaan. Inhottaa myös kun kuskia ei melkeinpä ikinä kukaan tervehdi tai kiitä

Vierailija
18/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähijunissa sama juttu: ei meinaa päästä ulos asemalla, kun edessä on muuri kiivaasti sisään pyrkiviä ihmisiä >:

Vierailija
19/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
20/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että eikö näillä muuri-ihmisillä lamppu koskaan syty edes siinä vaiheessa kun ovat itse pyrkimässä ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi