Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kauan kuin mies perustelee äksyilynsä seksin puutteella, minun ei tee mieli seksiä!

Vierailija
16.12.2011 |

Mikään ei ole vastenmielisempää kuin äksyilevä mies, joka ei saa itselleen kuria aikaiseksi.

Ensiksi mies antaa itsensä rupsahtaa fyysisesti ihan silkkaa mukavuudenhaluaan ja sitten alkaa äksyily, kun vaimo ei anna, ja sitten sitä jatkuu ja jatkuu. Ilman miestä elämä on varmasti mukavampaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä vitun vinkumista, seksiä pitäisi saada kokoaika. Jos ei tee mieli niin ei tee mieli, PISTE!

Nyt olen sinkku ja vakipano löytyy, ihanaa kun voi harrastaa seksiä juuri silloin kun tekee oikeasti mieli, eikä tarvii väkisten miellyttää miestä, ällöttää ajatuskin.

Vierailija
2/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksyily loppuu, mies on oma ihana itsensä ja säkin saat halusi takaisin. So simple is that. Jos mies ei saa seksiä sulta, se hakee sen muualta. Niin minäkin puutteessa tein ja olen muuten nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ero taitaa olla seuraava vaihe.

Vierailija
4/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tapa haluja niin tehokkaasti, kuin "viaton" toteamus että edellisestä kerrasta on jo niin ja niin monta päivää. Olen yrittänyt puhua, että ei esittäisi asiaa noin vaativalla tyylillä, vaan vaikka auttaisi "pyyteettömästi" jossain asiassa. Meidän iskä kun ei kotihommiin tai lastenhoitoon osallistu oikeastaan milläänlailla, kun hänellä on niin rankkaa kun hän tekee duunia ja maksaa "kaiken". Minä opiskelen ja teen siinä sivussa töitä+ hoidan kodin ja lapset.

Ja sitten puhutaan että kiristetään seksillä. Se mitään kiristämistä ole, jos toinen ei kertakaikkiaan sytytä silloin kun itse on ihan rättiväsynyt. Siitä yksinkertaisesti tulee parempi mieli, kun puoliso tekee jotain kotihommia, ja kun on parempi mieli - on helpompi halutakin...

Vierailija
5/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään ei ole niin perseestä kuin se, että toinen ei anna parisuhteessa!!!

Itse olen nainen ja miehelläni oli joku aika sitten haluton kausi. Mikään ei ollut niin kamalaa kun huomata toisen torjuminen. Mies ei siis sanonut mitään, mutta esim. kun menin nukkumaan, niin tuli viereeni vasta sitten kun varmasti olin nukahtanut ja nousi aamulla heti sängystä, etten vaan olisi käynyt kiinni.

No, ensin puhuin ja puhuin asiasta. Sitten vaikenin ja lopetin aloitteiden tekemisen. Annoin miehelle vähän tilaa...

Nyt on sitten sellainen tilanne, että mies haluaa taas :D. Kannattaisiko niille teidän miehillenne kertoa, että vihjailut ei auta ja kertoa toiveistanne?

Vierailija
6/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulikin sitten ero, en vain jaksanut sitä jatkuvaa valitusta siitä, miten vaikeata hänen elämänsä on, kun ei saa seksiä. Meillä kun vielä meni niin, että minun tarpeillani ei ollut merkitystä, ja jos yritin tehdä aloitetta seksiin silloin, kun olisin itse jaksanut, miestä ei kiinnostanut.. sitten neljä tuntia myöhemmin, kun olin nukkumassa, olisi pitänyt herätä harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Ja meillä tosiaan on pieni vauvakin. Muutenkin meni hermo, kun jo ensimmäisten kahden viikon aikana synnytyksen jälkeen alkoi valitus seksin puutteesta.

Ja jos joskus seksiä sitten kuitenkin päädyttiin harrastamaan, mies oli niin kiimoissaan että tuli alta kolmen minuutin. Tiesin tämän sitten jo etukäteen, joten mies oppi käymään kauppaa; "jos nyt nopeasti niin sitten illalla uudestaan", illalla tosin oli tämän jo unohtanut. Ei siinä sitten enää todellakaan seksi kiinnostanut, kun sitä ei saanut silloin, kun itse olisi halunnut ja muulloinkin se oli huonoa.

Edelleen mies on sitä mieltä, että hän ei halunnut olla minun kanssani, vaikka minä siis laitoin hänet ulos, koska minua ei kiinnosta seksi yhtään. Mistä mahtaisi johtua..

Vierailija
7/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrottu on useamman kerran. Jotkut asiat on mennyt perille ja jotkut ei. Harvemmin on enää esimerkiksi yllättäen tunkemassa kättään housuihini jos sattuu tilanne, ettei muut näe. Mielestäni todella vastenmielistä ja alentavaa. Edelleenkään ei tule halailua tai muuta hellää koskettamista päivän mittaan "kun eihän suhun saa edes koskea kun suutut". Niin - jos mennään suoraan intiimialueille. Puheitaan saa myös miettiä, ehdoton turn-off on myöskin anova koiranilme, ja lausahdus "mulla tekis mieli pimppiä" Voi ziisus.. Muuten ihana mies, mutta opittavaa olis siitä miten naista lähestytään.

Vierailija
8/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä repsottaa maha vyön päällä ja housutkin vaihtaa harvoin. Miksi olla viehättävä nainen hänelle, kun hänkään ei minua viehätä? Ei niin miksikään. Anteeksi, mutta en voi itselleni mitään. Olen haluton häntä kohtaan, mutta muuten intohimonkin tunteet ovat osa minua.

ap

Vierailija
9/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä näin. Siis jos haluat ettei suhteenne pääty.

Hanki digitaalinen vaaka, joka näyttää 100 gramman tarkkuudella. Käske miestäsi käymään vaa'alla. Ota tulos ylös. Oletetaan, että painoa on 125 kg.

Palkitse hänet seksillä aina kun hän on viikon aikana tiputtanut kaksi kiloa (siis vähän vajaa 300 g/päivä). Ensimmäisen viikon painotavoite on siis 123 kg, seuraavan 121 kg jne...

Jos välillä paino nousee, ei palkintoa ennen kuin ollaan seuraavan rajan alla. Eli jos 121 kg:n sijaa onkin 122, niin palkinto vasta sitten kun vaaka näyttää enintään 121 kg.

Ehkä sitten kun paino on alle 95 kg, tavoitelaihdutus voisi olla vain 1 kg/viikko (keskimäärin vajaa 150 grammaa/päivä), koska silloin ei ole enää paljoa pudotettavaa. Jos paino tippuu tavoitetta enemmän yhden viikon aikana, niin seuraavan viikon tavoite on miehellesi helppo.

Jos ohjelmassa pysytään, niin 10 viikossa paino tippuu jopa 20 kg. Miehesi on pian normaalipainoinen 70 - 85-kiloinen (pituudesta riippuen) ja komea ja itsekin alat haluta seksiä enemmän, miehesikin jaksaa ja auttaa enemmän, tekee kotitöitä ja teillä riidellään vähemmän ja ollaan onnellisempia.

Jos itsekin painat painoindeksin mukaan hiukan liikaa, kannattaa sinunkin vähän laihduttaa miehesi mukana eli sitenkin olla tukemassa häntä.

Vierailija
10/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aloitus siltä, että mies ei saisi rupsahtaa tms vaan hänen pitäisi pysyä siinä hyvässä kunnossa aina.. MUTTA nainehan tietenkin saa rupsahtaa, lihoa muodottomaksi ja olla vastenmielinen, ihan sillä verukkeella, että on synnyttänyt lapsia :D

Mitä taas seksin kinuamiseen tulee, niin kyllä, jotkut ihmiset eivät kestä selibaattia. Ei sellainen pihtailu olekaan mistään kotoisin. Jos en saisi mieheltäni seksiä usein, niin minustakin tulisi kiukkuinen...

Vierailija
11/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tajua käydä vieraissa kun oma pirttihirmu ei anna.

Meitä jotka antaa kyllä riittää naapurustossa, työpaikoilla, harrastusten parissa, nettideiteissä ja varsinkin sinkkuhenkisissä yökerhoisssa.

Vierailija
12/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä mies itse pilaa mahdollisuutensa joillan typerillä kommenteilla. Monestikin on käynyt niin, että olisi vaimokkeella mieli tehnyt, mutta autappas kun mies sen huomaa, niin johan tulee jotain törkytekstiä joka sammuttaa halut siihen paikkaan.

Vierailija
13/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä näin. Siis jos haluat ettei suhteenne pääty.

Hanki digitaalinen vaaka, joka näyttää 100 gramman tarkkuudella. Käske miestäsi käymään vaa'alla. Ota tulos ylös. Oletetaan, että painoa on 125 kg.

Palkitse hänet seksillä aina kun hän on viikon aikana tiputtanut kaksi kiloa (siis vähän vajaa 300 g/päivä). Ensimmäisen viikon painotavoite on siis 123 kg, seuraavan 121 kg jne...

Jos välillä paino nousee, ei palkintoa ennen kuin ollaan seuraavan rajan alla. Eli jos 121 kg:n sijaa onkin 122, niin palkinto vasta sitten kun vaaka näyttää enintään 121 kg.

Ehkä sitten kun paino on alle 95 kg, tavoitelaihdutus voisi olla vain 1 kg/viikko (keskimäärin vajaa 150 grammaa/päivä), koska silloin ei ole enää paljoa pudotettavaa. Jos paino tippuu tavoitetta enemmän yhden viikon aikana, niin seuraavan viikon tavoite on miehellesi helppo.

Jos ohjelmassa pysytään, niin 10 viikossa paino tippuu jopa 20 kg. Miehesi on pian normaalipainoinen 70 - 85-kiloinen (pituudesta riippuen) ja komea ja itsekin alat haluta seksiä enemmän, miehesikin jaksaa ja auttaa enemmän, tekee kotitöitä ja teillä riidellään vähemmän ja ollaan onnellisempia.

Jos itsekin painat painoindeksin mukaan hiukan liikaa, kannattaa sinunkin vähän laihduttaa miehesi mukana eli sitenkin olla tukemassa häntä.

Vierailija
14/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

> (14/14) Seksi on perustarve, jolla ei käydä kauppaa

Tai voi käydä niin, että miehesi yhtäkkiä alkaa laihduttaa ja kuntoilla eikä enää äksyile tai kinua seksiä. Tosin sitten tavoitteena jo voi olla jonkun toisen naisen huomion saaminen.

Vierailija
15/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulikin sitten ero, en vain jaksanut sitä jatkuvaa valitusta siitä, miten vaikeata hänen elämänsä on, kun ei saa seksiä. Meillä kun vielä meni niin, että minun tarpeillani ei ollut merkitystä, ja jos yritin tehdä aloitetta seksiin silloin, kun olisin itse jaksanut, miestä ei kiinnostanut.. sitten neljä tuntia myöhemmin, kun olin nukkumassa, olisi pitänyt herätä harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Ja meillä tosiaan on pieni vauvakin. Muutenkin meni hermo, kun jo ensimmäisten kahden viikon aikana synnytyksen jälkeen alkoi valitus seksin puutteesta. Ja jos joskus seksiä sitten kuitenkin päädyttiin harrastamaan, mies oli niin kiimoissaan että tuli alta kolmen minuutin. Tiesin tämän sitten jo etukäteen, joten mies oppi käymään kauppaa; "jos nyt nopeasti niin sitten illalla uudestaan", illalla tosin oli tämän jo unohtanut. Ei siinä sitten enää todellakaan seksi kiinnostanut, kun sitä ei saanut silloin, kun itse olisi halunnut ja muulloinkin se oli huonoa. Edelleen mies on sitä mieltä, että hän ei halunnut olla minun kanssani, vaikka minä siis laitoin hänet ulos, koska minua ei kiinnosta seksi yhtään. Mistä mahtaisi johtua..

No olisko auttanut mm. laukeamisongelmiin jos sitä harrastaisi useammin? Jos useammin ei kiinnosta niin kannattaa olla seksuaalisesti haluttoman kanssa.

Vierailija
16/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten että sillä puhutaan! Asioista pitää puhua, ilman syyttelyä ja vaatimuksia... Helposti tuosta tilanteesta tulee noidankehä; minä en halua seksiä, koska sinä olet tuommoinen ja sinun pitää muuttua että minä ehkä haluisin seksiä, miehesi ajattelee että sinä olet ilkeä etkä halua seksiä, niimpä hänkin on välinpitämätön oman siisteytensä jne kanssa ja alkaa kiukutella vielä enemmän. Eikö asioista voisi puhua avoimesti, meillä on tällainen ongelma, miten voisimme saada sen korjattua? Kummassakin on varmasti vikaa, eli ei siinä syyttely auta.

Masukkaa kertyy helposti jos on stressiä, monet syö kun siitä saa hetkellisesti paremman olon. Liikunta antaa myös energiaa ja hyvää oloa, voisko sitä herkuttelua vähentää ja liikuntaa lisätä?

Meillä on vauva, joka nukkuu meidän vieressä pinniksessä ja on usein keskeyttänyt touhut....harmittaa aina ihan sikana! Miehellä on vähän masukkaa, mutta on se silti se mies johon rakastuin. En mä rakastunut pelkästään hänen komeaan ulkonäköönsä ja silloiseen timmiin vartaloon, vaan siihen mieheen, persoonaan, joka hän on. Toki toivon että hän pääsisi takaisin entisiin mittoihin, mutta ne jenkkakahvat ole mikään "turn off", enemmän se haluttomuus johtuu vauvasta ja ehkä ihan mun hormoneistakin, kun imetänkin vielä.

Vierailija
17/17 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko auttanut mm. laukeamisongelmiin jos sitä harrastaisi useammin? Jos useammin ei kiinnosta niin kannattaa olla seksuaalisesti haluttoman kanssa.

Olet oikeassa.

Itsekin huomaan, että voi harrastaa seksiä vaikka vain kerran kahdessa viikossa, laukeaa toisinaan jopa jo parissa minuutissa. Sitten kun sitä on useammin, voi kestää toistakymmentä minuuttiakin ja monia eri asentoja ja naisystäväni voi ehtiä saada siinä ajassa jo kahdetkin isot O:t. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan