Kivituikku opelle?
Mulla olisi kaapissa yksi kivituikku (ariel kylkiäinen) joka ei väriltään sovi meille.
Voimmeko antaa sen pojan opelle joulumuistamiseksi?
Kommentit (7)
Mulla monta opea lähipiirissä ja he ilahtuisivat.
tosin opettajan tyttärenä tiedän että kynttilöitä ja kynttilälyhtyjä tulee roppakaupalla jouluisin joten itse vältän niitä. Mutta kivituikku nyt ei ole mitään krääsää vaan keräilyesine joten se on sopivampi.
Joo, hyvä lahja, arvokas ja sen voi antaa eteenpäin jos ei sovi open kotiin.
itte ajattelin antaa marmorikynttiläpaketin.Toivottavasti on hyvä lahja,kun en en ole ennen opettajille mitään ostanut.Niin ei oikein tiedä mikä on sopivaa ja mikä ei.
Jos minä olisin sinun poikasi ope, niin huokaisin "voi ei!"
En voi sietää sitä krääsää, en myöskään mm. mariskooleja. Tähän mennessä ehdotetuista vain kynttilät ovat sellaista, joka olisi jotenkin ok, jos aivan pakko jotain on laittaa.
Mikä vimmattu hinku teillä on työntää nimenomaan OPETTAJILLE jotain joka joulu ja kevät? Onhan koulussa monta muutakin työntekijää, joista voi olla vaikka kouluavustataja sille lapselle paljon tärkeämpi.
Millainen viesti se on lapselle, että yhdelle ihmiselle laitetaan jotain lahjusta, toiselle ei?
Jos minä olisin sinun poikasi ope, niin huokaisin "voi ei!"
En voi sietää sitä krääsää, en myöskään mm. mariskooleja. Tähän mennessä ehdotetuista vain kynttilät ovat sellaista, joka olisi jotenkin ok, jos aivan pakko jotain on laittaa.Mikä vimmattu hinku teillä on työntää nimenomaan OPETTAJILLE jotain joka joulu ja kevät? Onhan koulussa monta muutakin työntekijää, joista voi olla vaikka kouluavustataja sille lapselle paljon tärkeämpi.
Millainen viesti se on lapselle, että yhdelle ihmiselle laitetaan jotain lahjusta, toiselle ei?
ole koskaan edes nähnyt saati tavannut. Siksi ostan lahjan opettajalle.
open kämppään