Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikkien muiden ekaluokkalaisilla ipodit ja pelikonsolit?

Vierailija
16.12.2011 |

ollaanko ihan muinaisjäänteitä kun ei haluta lapsen kamalasti pelaavan vaan mielummin ulkoilevan, urheilevan ja ylipäänsä leikkivän kavereiden kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekevät laiskat vanhemmat, saavat olls itse rauhassa ku pelit ju muut viihdyttävät lasta. Hyssyttävät omatuntonsa hiljaiseksi sillä että meidän lapselle on ainakin hankittu parhaat vehkeet, että kyllä on lapsella hyvä olla. Todellisuudessa järkyttävän kuopan kaivavat lapsen tulevaisuuteen.

Yhteinen tietokone on ja ja lapsilla peruspuhelimet. KInuavat kaikkea mitä kavereilla on, mutta minä olen sitä mieltä että tämä kilpavarustelu on mennyt ihan överiksi, lapsille ostetaan satojen eurojen elektroniikkaa, eikä niiden käyttöäkään viitsitä valvoa, koko ajanhan tulee viestiä siitä kuinka internet, pelit, leffat yms pilaavat lapsen henkisen ja fyysisen terveyden. Laiskot ja ajattelemattomat vanhemmat kilpavarustavat lapsens aettä saavat itse olla rauhassa. Lapis olisi sata kertaa onnellisempi jos saisi oikeasti vanhemman aikaa ja kiinnostusta ja ihan tavallisia asioita; ulkoilua, pelaamista, lukemista, juttelua yms. Ja tämä pätee vähintään koko ala-asteen.Lapset vielä leuhkivat ostoksillaan eli ei myöskään kaveritaitoja ja suhteita paranna, vaan päinvastoin, tyhmentää lapsen ja lapsi saa ilonsa vain omistamisesta ja siitä leuhkimisesta eli on tosi yksinäinen loppujenlopuksi. Mut niin moni näyttää menevän tähän markkinavoimien halpaan etten voi käsittää. Jos lapsi arvitsee koulutyössään tms esim nettiä, saa ilman muuta mennä ja silloin tällöin ovat jossain foorumissa, mut pääasiassa elämä tapahtuu muualla kuin erilaisia ruutuja tuijottaen ja räpläten. Ja sanoisin et ne on tän päivän hyväasoisia joilla on oikeaa elämää eikä ruutuelämää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi