Aion hylätä toisen lapsen, kärsimme molemmat toisistamme.
En riitä sille pennulle sellaisena kuin olen ja kakara kärsii seurassani, parempi että pidän yhteyttä vain toiseen lapseeni.
Kommentit (45)
kun se ei tuolle toiselle narsistipennulle riitä. Se on pohjaton kaivo, joku voi kokeilla pari vuotta ja huomaa tismalleen saman.
Isoäitikin on aivan raivona kun isompi lapsi on niin vaikee, ei ole pelkästään minun mielipiteeni tämä.
aivan samalla lailla mitä mulla, että siinä jo kolmas aikuinen, joka ei tuota kakaraa ymmärrä eikä käsitä.
Ei ole pelkästään minusta riippuvainen tämä asia.
Vaan epatoivoisesti turvaa ja rakkautta etsiva, eksyksissa oleva pieni poika..
Voi kuinka julma aiotkaan olla!
Rauhoitu hyva ihminen. Ota paiva kerrallaan ja nauti pienen poikasi ihailusta. JOKAISELLA pojallahan on normaali, ohimeneva vaihe, etta suorastaan RAKASTUVAT aitiinsa, moni puhuu isona menevansa naimisiinkin oman aitinsa kanssa, se on pienelle miehellle tarkea, mutta OHIMENEVA vaihe.
Lapsi hellittaa kylla sinusta vahitellen, pianhan alkaa eskarivaihekin. Jos et nyt kesta tuotaihimenevaa ripustautumisvaihetta, torjut lapsesi meiheksi kasvamisen, eika han enaa ikina uskalla rakastua naiseen - siispa hanesta kasvanee homo tms.
Nyt vain karsivallisyytta! Mita haittaa on pienen suloisrn lapsukaisen ihailusta ja roikkumisesta? Ei se kauaakesta, enaa kumminkaan!
Nauti pineista haleista ja kasivarsista ymparillasi!
Mukavaa joulua!
miksi se rakastaa tällaista paskakasaa, rakastais vaikka päiväkodin tätiä, päiväkodin tädillä kestää hermo vääntää joka ikisessä asiassa.
Tuo lapsi on liian riippuvainen minusta, se ansaitsee parempaa, siksi vierotan sen itsestäni.
muutama päivä sitten kirjoitit miten SINÄ etä olet se loistava vanhempi ja se TOINEN lähi on ihan perseestä :D
otitko tänään jotain eri pillereitä?