Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hylätä toisen lapsen, kärsimme molemmat toisistamme.

Vierailija
15.12.2011 |

En riitä sille pennulle sellaisena kuin olen ja kakara kärsii seurassani, parempi että pidän yhteyttä vain toiseen lapseeni.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit nyt edes kertonut minkä ikäisistä lapsista on kyse... On eri asia hylätä esimerkiksi kaksivuotias kuin "hylätä" 25-vuotias.

Vierailija
2/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinalun kanssa. 2,5-vuotiaan uhmiksen kanssa tulen toimeen eikä ole ollenkaan ärsyttävää, koska luonteemme sopivat toisiinsa.

Tuolle 5,5-vuotiaalle ei mikään riitä ja kärsimme toistemme seurassa, niin en enää pidä siihen yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveydelle eduksi, että hylkään isomman lapseni. En jaksa katsella enää sen pomotusta, enkä sitä että kakaran pitää saada itselleen ja vain itselleen ihan kaikki, muista välittämättä.

Kaikkien etu, että katkaisen välit. Pienempään lapseen pidän yhteyttä, se on ihan eri maata mitä esikoinen.

Vierailija
4/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko isällään vai lähdetkö itse pois? tyttö vai poika?

Vierailija
5/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä enää yhteyttä ja luokseni otan vain pienemmän tai tapaan vain pienempää. En riitä isommalle lapselle, niin sen on parempi ilman minua.

Vierailija
6/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on parempi, että asuvatkin isällään.

hae itsellesi apua/tukea kuinka toimia vanhempana lapselleen. vahingoitat kumpaakin lastasi tuolla asenteella.

Vierailija
7/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua elää lapsiperhearkea. Ja pienemmän kanssa ei mitään ongelmaa, horoskooppimmekin sopivat toisiinsa.

Isompi vaan kärsii mun seurassa, parempi etten enää tapaa sitä.

Vierailija
8/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että et tapaa toista lastasi mutta tapaat toista todellakin vahingoittaa sitä lastasi. Tai sitä mitä siitä on sun jäljiltä vielä jäljellä. Sun olisi oikeasti pitänyt katkaista suhteet molempiin lapsiin silloin kun ne oli vielä pieniä ja antaa niille edes jokin mahdollisuus kehittyä päästään terveiksi aikuisiksi. Mutta nyt kun näet niitä lapsiasi, sun on kyllä tavattava molempia.

Vierailija
9/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisit aikaa hänen kanssaan ja yrittää saada välinne toimimaan.Noin pieni lapsi kapinoi koska haluaa äidin rakkautta..Todella surullista:(

Vierailija
10/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ex tässä jahkaa, kun se ei käsitä että olen eronnut siitä jo vuosi sitten. Lapset menee ihan sekaisin kun ne luulee, että olemme vielä yhdessä vaikkei kuitenkaan olla.

Ja isommalle tekee hyvää vierottua minusta ja alkaa elämään ilman minua.

Joku muu voi alkaa äidiksi isommalle, joku joka sille pohjattomalle kaivolle riittää, minä en riitä.

Vierailija
11/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos puhuu täällä totta.

Esimerkiksi kertoi miten oli perheensä jättäessään sanonut juuri tuolle vanhemmalle, että äiti lähtee pois koska sinä et anna äidin nukkua päiväunia rauhassa. Tai jotain tollasta. Totaalisen sairasta sanoa noin jollekin 4-5-vuotiaalle. Mitä vähemmän noi lapset on tekemisissä psykiksen kanssa, sitä paremmin ne todennäköisesti voi.

Vierailija
12/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa minua, se pelkää koko ajan että hylkään sen ja siksi koko ajan menee päin vittua. Hylkään kerralla, niin isompi pääsee jatkamaan jonkun muun äidin kanssa.

Vierailija
13/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo mielisairaalakamaa, se on aivan liian herkkä kestämään normaalia ihmiselämää. Se oli sitä jo kohdussa, ihan erilainen mitä toinen lapsi.

Vierailija
14/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuvat. En jätä edes lappua pöydälle. Risteily varattu, huomenna lähtö ja sit lappiin eräkämpälle kun se jouluna vapautuu.

Vierailija
15/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko olla sun Poikkis.

Saat oot aivan ihana ihminen ja varmaan aivan saatanan hyvännäköinenkin.

Mul ois varaa viedä sua hienostoravintoloihin ja olen aivan helvetin kova panomies.

KOVA PANOMIES

Vierailija
16/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä en ole elämässäni sen jälkeen tarvinnut, kun lapsilukuni tuli täyteen. Että et saa olla mun poikkis, tykkään tytöistä.

Vierailija
17/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin eliittipaskan kanssa hienostoravintolassa.

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin, huomenna risteilylle ja sit jouluksi "kadoksiin".

Yksi lapsi on vailla äitiä, adoptoikaa joku se.

Vierailija
18/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tää koko tarina..

Vierailija
19/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naida nuo jumalattomat ajatukset päästäsi ulos.

KP

Vierailija
20/45 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin olen ajatellut, vierotan isomman lapsen itsestäni.